De Nr.1 in blokhutten, chalets en veranda’s opent prachtige showroom

Van Kooten Tuin en Buiten Leven naar Velp

VELP, 20140224 -- De grootste tuin en buitenleven formule Van Kooten Tuin en Buiten Leven, die dit jaar is uitgeroepen tot de nummer één in blokhutten en chalets in de hele Benelux, opent aan de Florijnweg 12 in Velp een gloednieuwe showroom. Naast blokhutten worden er veranda'schaletskapschurenbuitenverblijvenpriëlengarages, (binnen/buiten)sauna’stuinkamers en ook loungesets verkocht. Tijdens de feestelijke openingsdagen op vrijdag 28 februari en zaterdag 1 maart zijn er hapjes en drankjes voor de bezoekers, die ook nog een goodiebag mee naar huis krijgen afsluitend met een hoofdprijs!

Net als de andere vestigingen bestaat de showroom in Velp uit twee verdiepingen. De schitterende showrooms in Numansdorp (Blokhutvillage), Strijen (Verandavillage) en sinds enkele jaren Wommelgem (Blokhutvillage en Verandavillage), vlakbij Antwerpen bieden een ruim assortiment aan topmerken, laagste prijsgarantie, uitstekende (bezorg)service- en garantievoorwaarden.

De nieuwste trend op het gebied van blokhutten, chalets en veranda’s, en alles wat daarbij hoort, is in de showroom in Velp te zien. ,,We hebben het zo ingericht dat klanten die hier binnen komen meteen de indruk hebben van 'Wauw, dit is gaaf. Hier wil ik verder binnen kijken.' Het moet geen rondkijken zijn, maar het tuin en buitenleven beleven," zegt Jan van Kooten. De directie wordt gevormd door Jan en Hanneke van Kooten en Benjamin de Jong.

Van Kooten Tuin en Buiten Leven
Florijnweg 12 – 6883 JP Velp