Ellende van kromgetrokken vlonderplanken is nu echt voorbij

Bijgevoegde afbeelding laat zien waar veel kopers in het verleden tegenaan liepen. Het probleem van kromgetrokken vlonders en schuttingen is definitief verleden tijd

Apeldoorn, 20140325 -- Je hebt amper een nieuwe vlonder of schutting aangelegd, of deze is door regen en wind al kromgetrokken en verkleurd. Het gebeurt regelmatig en de frustratie is groot. "Maar ja, er is toch niets aan te doen", is vaak de reactie. Maar dat is niet zo. Het nieuwe materiaal dat sinds kort voor fabricage wordt gebruikt, neemt in één keer alle bestaande nadelen weg. Het bedrijf EcoVlonders - gevestigd in Apeldoorn en distributeur van betreffende vlonders en schuttingen - is lovend over dit zeer onderhoudsvriendelijk materiaal. Meer informatie over alle voordelen is terug te lezen op de website www.ecovlonders.nl.

Ellende van kromgetrokken vlonderplanken is nu echt voorbij.Waarom is dit materiaal zo revolutionair?

Vroeger had men slechts de keuze tussen composiet en hout. Composiet breekt relatief snel af en is daardoor zelfs gevaarlijk. Het nadeel van de houten variant is, dat men bijna zeker weet dat deze na verloop van tijd kromtrekt. De nieuwe vlonders en schuttingen - die tevens onbreekbaar en ook zeer vriendelijk geprijsd zijn - kennen deze nadelen helemaal niet. Hoe is dat mogelijk? Over de exacte samenstelling wordt uiterst geheimzinnig gedaan. De uitvinder wil logischerwijs niet exact laten weten welke substanties of componenten zijn gebruikt om tot deze unieke samenstelling te komen. De voordelen voor de consument zijn echter wél helder en duidelijk.

Voordelen van de EcoVlonders

* Vanwege de samenstelling van het materiaal wordt gegarandeerd dat de vlonders en schuttingen nooit kromtrekken, ook niet na langere tijd.

* Het materiaal bestaat onder meer uit een UV-bestendige kleurkorrel. Dat voorkomt dat de vlonder na verloop van tijd verkleurt.

* Omdat de vlonder- en/of schuttingplanken uit één stuk tot wel 12 meter lang kunnen worden geleverd, zijn er nauwelijks naden en geen risico's op splinters.

* De schroeven worden in de constructie weggewerkt en zijn dus in zijn geheel niet zichtbaar.

Rein-Jan Hulsman van EcoVlonders voegt toe: "Wat we bijna vergeten te vermelden, is dat het voor 90 procent natuurlijke producten betreffen die zijn verwerkt in de planken. We streven ernaar op een natuurlijke wijze te produceren. Dat doet onze bedrijfsnaam dan ook eer aan."

EcoVlonders - levering en garanties

Betreffende vlonders en schuttingen zijn op maat te bestellen. Waar men vroeger naar de bouwmarkt ging om reeds gezaagde planken te kopen, bestelt de consument de planken nu op de gewenste maat. Hierdoor is er geen snijafval, waarvoor de klant normaliter wel dient te betalen. Deze planken zijn in diverse kleuren binnen enkele weken leverbaar. Na de snelle montage - alles kan tenslotte zonder aanpassingen worden gelegd - beschikt de koper over een zeer onderhoudsvriendelijk product waar hij tot in lengte van jaren geen enkele omkijk naar heeft. Voor deze revolutionaire vlonder- en schuttingplanken geldt een volledige productgarantie van 5 jaar.

Het bedrijf EcoVlonders levert naast de genoemde vlonders en schuttingen tevens veranda's, pergola's, hekwerken, vijverranden, bloembakken, tuintafels, balkonhekken, balustrades, tuinmeubilair, tuinhuisjes en speelhuisjes.

Deel: ' Ellende van kromgetrokken vlonderplanken is nu echt voorbij '