Bouman & Potter opent een nieuwe vestiging in Eindhoven

EINDHOVEN, 20170426 -- Meubels voor wonen en slapen, daar is Woonboulevard Poortvliet groot mee geworden. Het familiebedrijf in het Zeeuwse Poortvliet startte in 1919 als Winkel van Sinkel en is onder de naam Bouman & Potter uitgegroeid tot een begrip in de wijde omgeving. Toen het bedrijf steeds groter werd, is de naam veranderd in Woonboulevard Poortvliet XXL. Door de nieuwe vestiging de naam Bouman & Potter mee te geven, gaat het bedrijf terug naar de roots. Op maandag 17 april opende woonwinkel Bouman & Potter haar deuren op meubelplein Ekkersrijt.

[Logo Bouman&Potter]

Woonwinkel Bouman & Potter

Bouman & Potter biedt met een winkeloppervlak van 3000 m² en een webshop boordevol producten extra veel wooninspiratie. De twaalf adviseurs van de woonwinkel laten je graag het assortiment in wonen, slapen en accessoires zien. Met een unieke collectie, die grotendeels bestaat uit meubels van eigen ontwerp, biedt Bouman & Potter kwaliteit voor een scherpe prijs. In de winkel op Ekkersrijt kun je terecht voor een persoonlijk en passend interieuradvies of een middag gezellig woonwinkelen. De vestiging van Bouman & Potter in Eindhoven is een pilot store. Aan de hand van reacties van de klanten wordt de nieuwe formule verder vormgegeven.

Familiebedrijf

De nieuwe winkel is onderdeel van het familiebedrijf uit Zeeland. ‘Met bijna 100 jaar expertise is het tijd om de rest van Nederland te laten kennismaken met onze visie op wonen’, zegt Hans Bouman. Hij is de formulemanager voor Bouman & Potter. De eerste stap is het openen van een vestiging bij Eindhoven. ‘Een logische stap’, vindt de 32-jarige ondernemer, ‘want in Brabant kennen veel mensen onze formule al via de krant of online media’. De Brabantse gezelligheid past bovendien ook perfect bij het aanbod dat wij in de winkel hebben’.

Deel: ' Bouman & Potter opent een pilot store in Eindhoven '