Viessmann beste bedrijf in Verwarmings- en koelsystemen

Nationale Business Succes Award 2016: iedere zondag op RTL7 om 09:00 uur en 13:00 uur

CAPELLE a/d IJSSEL, 20161114 -- Viessmann Nederland BV is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar 2016 in de categorie Verwarmings- en koelsystemen. Het bedrijf heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevende organisatie met een zeer sterke positionering en een uitstekende reputatie. ‘Viessmann Nederland weet zijn enorme vakkennis te combineren met een baanbrekende manier van werken, waardoor het zeer hoog scoort op klanttevredenheid. Een prachtig bedrijf met een lange en indrukwekkende historie.’

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Viessmann Nederland BV een vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘In een markt die continu in beweging is, weet Viessmann uitstekend te anticiperen op nieuwe ontwikkelingen en is het zijn concurrenten vaak een slag voor.’

Viessmann Nederland behoort tot de absolute top van producenten van verwarmings- en koelsystemen, van klein tot groot als het om kilowatt gaat. ‘Het bedrijf heeft een speciale focus op milieuvriendelijke oplossingen’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘In toenemende mate zelfs. Veel van de door Viessmann geleverde systemen kunnen gebruikmaken van bio-aardgas als energiebron en zijn zonne-installaties genieten groeiende populariteit bij de ontwikkelaars van gebouwen en hun eindgebruikers. Hiermee toont Viessmann aan op innovatieve wijze bezig te zijn. In de traditionele wereld van installateurs is dat bijzonder.’

Continue kwaliteitswaarborg

Het assortiment wordt wereldwijd als trendsettend gezien. En het bedrijf beperkt zich niet tot het ontwikkelen en produceren van milieuvriendelijke installaties. Met zijn inmiddels befaamde Viessmann Academie draagt het zorg voor een continue kwaliteitswaarborg bij alle installatie- en montagewerkzaamheden. Zwaan: ‘Dus ook op het gebied van educatie is Viessmann een koploper binnen zijn branche.’

De jury is van mening dat Viessmann Nederland op deze gronden kan worden uitgeroepen tot winnaar in de Verwarmings- en koelsystemenbranche en tevens in aanmerking dient te komen voor de Nationale Business Succes Award 2016. ‘Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een sterke focus op de klant maken van deze organisatie een topper.’

Viessmann Nederland BV is opgericht in 1985 en is gevestigd in Capelle a/d IJssel. Het is onderdeel van het in 1917 opgerichte Duitse concern Viessmann AG, een internationaal toonaangevende fabrikant van verwarmings-, industriële en koelsystemen met wereldwijd 11.500 medewerkers en vestigingen in 120 landen. Viessmann Nederland telt circa 25 medewerkers en is nationaal actief.

Meer informatie: www.viessmann.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in januari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL7, zondags om 09:00 uur en 13:00 uur.

Deel: ' Viessmann beste bedrijf in Verwarmings- en koelsystemen '