Speedheat Vloerverwarmingsmatten vervangen bijzetkachels

SCHOONDIJKE, 20061026 -- Bijzetkachels vreten energie en drogen de lucht in huis uit. Speedheat Nederland BV heeft het alternatief: de Speedheat Vloerverwarmingsmat. Nu in negen verschillende afmetingen verkrijgbaar.

Thuiswerkers, webloggers, postzegelverzamelaars. Allemaal hebben ze hun eigen plekje in huis om ongestoord hun werk te doen of hun hobby te beoefenen. In de woonkamer, de serre, op zolder, een werkkamer... Geen punt als het warm is, maar wat het als kouder wordt? De centrale verwarming aanzetten betekent immers dat je ook de rest van het huis verwarmt.

De Speedheat vloerverwarmingsmatten zijn een soort van elektrische dekens die zo dun zijn als een paperclip (ca 1 mm). Het zijn eenvoudig te installeren matjes (plug and play) voor onder het tapijt of laminaat die in een mum van tijd hun warmte aan het lichaam afgeven. Dit in tegenstelling tot de traditionele bijzetkachels, die hun warmte aan de ruimte afgeven.

"De matten verwarmen plaatselijk; daar waar je warmte nodig hebt. Dat kan leiden tot een fikse energiebesparing. Je hoeft immers niet het hele huis te verwarmen om het bijvoorbeeld alleen op de werkkamer aangenaam warm te hebben. Daarmee zijn onze matten de perfecte oplossing als het nog te warm is om de verwarming in huis aan te hebben, maar al te koud om lekker te kunnen werken als je stil zit", vertelt Ronny Prang, directeur van Speedheat Nederland BV.

De Speedheat vloerverwarmingsmatten zijn rolstoelvriendelijk, in negen verschillende afmetingen verkrijgbaar (vanaf ? 220,50) en door de consument rechtstreeks bij de leverancier, Speedheat Nederland BV, te bestellen via 0900 - 401 5001 (10 ct p/min.) of via www.speedheat.nl.

Deel: ' Speedheat Vloerverwarmingsmatten vervangen bijzetkachels '