Website Zorgpraktijken.nl doneert 1.200 euro aan VisiteClowns

Gratis registratie voor werkzoekenden én werkgevers succesvol

NIJMEGEN, 20140204 -- Initiatiefnemer Ge van den Berk van Zorgpraktijken.nl heeft een eerste cheque van 1.200 euro overhandigd aan de Stichting VisiteClowns. In dit collectief werken professionele clowns samen in het spelen voor mensen in zorginstellingen, met name voor ouderen met dementie en mensen met een verstandelijke beperking. Op Zorgpraktijken.nl kunnen alle werknemers én werkgevers in de zorg elkaar virtueel op eigen initiatief vinden, zonder tussenkomst van derden. Eenmaal gratis op de website geregistreerd, is het mogelijk met een gevonden partij contact te leggen. Binnenkort telt de website 500 registraties.

November 2013 is besloten alle registraties kosteloos op te nemen. Doel is daarmee het aantal volledige registraties van zowel mensen als banen te laten toenemen. De inzet is erop gericht ook ruim vacatures aan te bieden. De website Zorgpraktijken.nl wil zo een actieve bijdrage leveren aan een betere afstemming van vraag en aanbod op de arbeidsmarkt in de zorg.

[Website Zorgpraktijken.nl doneert 1.200 euro aan VisiteClowns]

Deel: ' Website Zorgpraktijken.nl doneert 1.200 euro aan VisiteClowns '