Accessio Arbeidsdiensten BV winnaar 2016 Arbobegeleiding-re-integratie

Nationale Business Succes Award 2016: iedere zondag op RTL7 om 13:55 uur

Rotterdam, 20160303 -- Accessio Arbeidsdiensten BV is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot branchewinnaar 2016 in de Arbobegeleiding en re-integratiebranche. Zij heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevende onderneming, met een zeer sterke positionering. ‘Accessio Arbeidsdiensten weet haar enorme knowhow op het gebied van verzuimbegeleiding en Arbozaken uitstekend te combineren met een innovatieve aanpak, waardoor zij zeer hoog scoort op klanttevredenheid.’

Accessio Arbeidsdiensten BV onderscheidt zich met name doordat zij haar Arbodiensten heeft uitgebreid met training- en adviesdiensten voor bestuurders en ondernemingsraden, verzuimbegeleiding en diensten op het gebied van inburgeringszaken (leertrajecten, toolkits en examens). Ook het aanbod van HR-diensten en taalmaatwerk is verbreed en geoptimaliseerd naar de behoeften van de huidige vragen vanuit de maatschappij.

De onderneming startte in 2003 onder de naam Accessio Reïntegratiediensten BV. In 2015 werd de naam gewijzigd in Accessio Arbeidsdiensten BV.  Accessio is gevestigd in Roosendaal. De organisatie telt ruim 30 medewerkers en is in heel Nederland actief.

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Accessio Arbeidsdiensten een stabiele, vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij Accessio Arbeidsdiensten, want zij is continu doende haar diensten te verbeteren en zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van de klant.’

Succesvol fullservicebedrijf

Accessio Arbeidsdiensten staat bekend als een succesvol fullservicebedrijf op het gebied van arbozaken, re-integratie, inburgering, ondernemingsraadtraining, ziekteverzuim en begeleiding. ‘In het oog springende kenmerken van succes zijn onder andere bevlogenheid, kennis van zaken, overtuiging, een vernieuwende insteek, toekomstgerichtheid en bovenal mens- en organisatiegerichtheid. In alles wat Accessio doet is het einddoel een tevreden mens en een tevreden organisatie’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie.

Accessio is ooit gestart met re-integratie, maar heeft inmiddels het complete pakket onder één dak, wat uniek is in Nederland.  Zij kan op deze gebieden een onderneming totaal van dienst zijn en ontzorgen. De focus ligt op het MKB. Dit is de doelgroep die zelf, door haar beperkte bedrijfsomvang, moeite heeft bij te blijven met alle wet- en regelgeving. De grote Arbodiensten werken meer voor de grotere ondernemingen en staan op afstand van de opdrachtgever. Accessio kruipt daarentegen in de huid van de opdrachtgever en staat echt naast hem.

‘Accessio Arbeidsdiensten BV BV is een hoogwaardige organisatie die inmiddels een opmerkelijke positie heeft opgebouwd. Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een sterke focus op de klant maken van deze organisatie een absolute topper in haar wereld!’, oordeelt de Nominatiecommissie.

Meer informatie: www.accessiobv.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in januari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL 7, zondags om 13:55 uur.

Deel: ' Accessio Arbeidsdiensten BV winnaar 2016 Arbobegeleiding-re-integratie '