Autoservice van de Zande is ‘Topper 2016’ geworden

ESCH, 20160330 -- Vandaag zijn door vergelijkingssite BesteGarage.nl de Toppers awards uitgereikt. Autobedrijven met de beste klantbeoordelingen verdienen deze belangrijke award. Autoservice van de Zande mag zich dit jaar ‘Topper 2016’ noemen doordat zij in 2015 één van de best presterende bedrijven in de regio is geweest.

“Juist bij Autoservice van de Zande voel je, je vrij en rij je er zorgeloos bij..” aldus een slogan van de winnaar nieuwsbrief 2016 van Autoservice van de Zande.
 Resultaten Aantal verzamelde reviews:   150 BesteGarage.nl cijfer:     8.5 Profiel op BesteGarage.nl: RDM5ZA
Eén van de reviews: Hebben een auto gekocht en konden hem ophalen op mijn verjaardag. Hadden ze er als verassing een hele grote strik omgedaan. Was echt een hele leuke super verassing. Al enkele maanden daarvoor ook een andere auto gekocht. Bij beide auto is de service echt enorm goed.
Beoordeling geplaatst door h. van de Burgt op 24 mrt. 2016 15:22:09

BesteGarage.nl Toppers 2016
De Toppers awards worden jaarlijks toegekend aan de autobedrijven die dat verdienen. Uit onderzoek blijkt dat 40% van de autobezitters wantrouwen ervaart bij het bezoek aan een garage. BesteGarage.nl heeft zichzelf als doel gesteld autobezitters gemakkelijker de weg naar een betrouwbaar autobedrijf te leiden. Met de jaarlijkse awards willen ze dit doel extra aandacht geven. Meer informatie over Toppers award

Winst voor de autobezitter
De Topper Award is niet alleen een kwaliteitslabel voor het autobedrijf; het wijst ook de autobezitter de weg naar de best beoordeelde autobedrijven van Nederland. ‘De award draagt bij aan een verbeteringsslag bij de autobedrijven én voorziet in een vergelijkingsbehoefte bij de autobezitter,’ verklaart Steven Kop, Directeur van BesteGarage.nl, ‘de autobezitter komt hoe dan ook als winnaar uit de bus.’

Vergelijkingssite BesteGarage.nl
BesteGarage.nl is het grootste en onafhankelijk platform waar consumenten, sinds 2010, een review kunnen geven over autobedrijven en gemakkelijk de beste autobedrijven in de regio kunnen zoeken. Op basis van reviews, prijzen en producten van ruim 14.500 autobedrijven adviseert BesteGarage.nl autobezitters welke de beste is in de regio. Met het platform wil BesteGarage.nl de betrouwbaarheid van autobedrijven vergroten en het autobezitters makkelijker maken om de beste garage in de buurt te vinden. Vervolgens kan direct een afspraak gepland worden bij de gewenste garage. Dagelijks maken honderden consumenten afspraken bij betrouwbare autobedrijven.

AlleTop10Lijstjes

Deel: ' Autoservice van de Zande is ‘Topper 2016’ geworden '