Nieuwe CEO voor bandenfabrikant Apollo Vredestein

Huidige CEO Rob Oudshoorn accepteert nieuwe functie als Board Member bij Pon Holdings

ENSCHEDE, 20121022 -- Rob Oudshoorn, CEO Apollo Vredestein B.V., heeft besloten de organisatie te verlaten en is ontheven van zijn werkzaamheden per 31 december 2012. Commentaar Mr. Neeraj Kanwar: “Wij willen de waardevolle rol benadrukken die Rob de laatste 18 jaar als CEO van Vredestein Banden B.V. en daarna als CEO van Apollo Vredestein B.V., voor de organisatie heeft vervuld.

Tijdens het overnameproces van Apollo Tyres heeft Rob een actieve rol gespeeld in het integratieproces van de beide organisaties en had hij een leidende rol in de groei en het winstgevend maken van Apollo Vredestein B.V.”

Rob zal deel uit gaan maken van de Raad van Bestuur van het Nederlandse bedrijf Pon Holdings en we wensen hem al het beste in zijn nieuwe uitdagende rol.

Commentaar Mr. Neeraj Kanwar: “Luis Ceneviz, momenteel CEO van Apollo Tyres Zuid-Afrika (ATSA) is de beoogde opvolger van Rob als CEO van Apollo Vredestein BV. Luis heeft meer dan 30 jaar ervaring in de bandenindustrie. Voor hij werkzaam was bij ATSA heeft hij gewerkt bij Goodyear op diverse wereldwijde locaties waaronder India.”

Riaz Haffejee, COO ATSA, zal per 1 januari 2013 worden benoemd als CEO ATSA. Tot 1 januari 2013 zullen Rob, Luis en Riaz gezamenlijk het integratieproces coördineren.

Neeraj Kanwar

Vice Chairman and Managing Director