Brainnet breidt uit met twee managers

NIEUWEGEIN, 20120906 -- Brainnet, dienstverlener op het gebied van inhuur van tijdelijke medewerkers, breidt haar eigen personeelsbestand uit met twee commercieel managers: Hans de Greef en Christoph van der Stelt. De Greef gaat zich bezig houden met het uitbouwen van werkzaamheden binnen de verzekeringsbranche. Van der Stelt zal zich focussen op retailbanking.

Arno Lugthart, directeur van Brainnet licht toe: “Door de forse groei van Brainnet in het afgelopen jaar is de behoefte ontstaan aan versterking van het management van Brainnet. Met de komst van De Greef en Van der Stelt ligt Brainnet op koers om haar kwaliteitsdoelstellingen voor de komende jaren te kunnen blijven verwezenlijken”.

Hans de Greef was voorheen Operationeel Manager bij ICT Assist en Manager B2B Sales, Development & Optimalisatie bij G-nius. Christoph van der Stelt was Operationeel Manager bij Jufidet. Daarvoor werkte hij als opleider bij de Landmacht.

Over Brainnet:
Brainnet is dienstverlener op het gebied van inhuur van tijdelijke medewerkers. Wij ondersteunen klanten geheel of gedeeltelijk bij de uitvoering van het inhuurproces. We geven daarbij uitvoering aan het inkoopbeleid van klanten door uniforme contractafspraken te maken met leveranciers en nauw toezicht te houden op de naleving daarvan. Brainnet werd opgericht in 1996 en werkt samen met meer dan 2200 partnerleveranciers.

Deel: ' Brainnet breidt uit met twee managers '