Nieuwe partner Joanknecht & Van Zelst Accountants & Belastingadviseurs

EINDHOVEN, 20150601 -- Per 1 juni 2015 is drs. Mark-Jan van der Weerden (1970) toegetreden als partner bij Joanknecht & Van Zelst. Hij zal naast Raoul van Thiel leiding geven aan de discipline Belastingadvies.

Binnen Joanknecht & van Zelst vormt de fiscale praktijk een belangrijke pijler in de dienstverlening waarbij de begeleiding bij cruciale trajecten als bedrijfsoverdracht, koop en verkoop, een belangrijk speerpunt is. “De combinatie van zijn klantgerichte manier van denken en werken  en vaktechnische expertise, maken hem een waardevolle toevoeging aan onze organisatie”, alsdus bestuursvoorzitter Willem Bourgonje.

Hiervoor was Mark-Jan fiscaal partner bij Wiltlox Van den Boomen in Waalre en Rosmalen. “Na ruim 18 jaar was het tijd voor een volgende stap. Mee verder mogen bouwen aan een kantoor als Joanknecht & Van Zelst is dan een mooie kans.”

Over Joanknecht & Van Zelst
Joanknecht & Van Zelst is een middelgroot Eindhovens kantoor. Wij zijn een partner voor ondernemers in de regio op hun weg naar succes. We adviseren en ondersteunen hen in de verschillende fasen en op alle belangrijke kruispunten van hun onderneming. Onze dienstverlening omvat vijf disciplines: accountancy, assurance, belastingadvies en financieel-juridisch advies en corporate finance. Joanknecht & Van Zelst is aangesloten bij PrimeGlobal, een samenwerkingsverband van ruim 350 kantoren in 90 landen. Tevens zijn wij lid van Dutch Corporate Finance Association (DCFA).

Deel: ' Nieuwe partner Joanknecht & Van Zelst Accountants & Belastingadviseurs '