Vuurlopen laat organisaties beter functioneren

Werknemers gaan door het vuur voor hun organisatie

ALMERE, 20070625 -- Ziekteverzuim en steeds meer voorkomende ongezonde leefgewoonten, zijn steeds vaker het probleem van de werkgever. Vuurlopen kan een oplossing zijn. Naast dat het concentratievermogen wordt aangescherpt, waardoor mensen slimmer worden, biedt het programma een schat aan informatie voor het bereiken van gewenste targets in de toekomst. Vuurlopen is uitstekend voor de lichamelijke en geestelijke gezondheid en werkt dus preventief tegen ziekteverzuim. Ursula Aerts, directeur van Definest, organiseert daarom regelmatig vuurlopen voor organisaties in binnen- en buitenland.

Vuurlopen is gezond en werkt preventief tegen ziekteverzuim. Het geeft namelijk een goed gevoel, waardoor je zin krijgt om in beweging te komen en actie te ondernemen. Je gaat positiever in het leven te staan en maakt betere keuzes voor jezelf. De expertise van Definest is het aanboren, uitvergroten en toepasbaar maken van het onbegrensde potentieel van mens en organisatie. Het doel hierbij is om mens en organisatie zo optimaal mogelijk te laten functioneren. Hierbij wordt gebruikgemaakt van de vernieuwende vuurlopen en aanverwante activiteiten. Negativiteit, afleidingen, angst en andere obstakels die de groei van de organisatie belemmeren, komen tijdens het programma onherroepelijk aan het licht en worden vervolgens omgezet naar optioneel denken en flexibiliteit.

De vuurloop
Tijdens de vuurloop ervaart u dat een enorme hoeveelheid levensenergie door uw lichaam gaat stromen. Deze energie is gelijk aan passie, die een proces in beweging brengt waardoor u soms onmogelijk lijkende doelen kunt realiseren. U wordt uitgenodigd om aandacht te geven aan de dingen die voor u belangrijk zijn. Vuur stimuleert het concentratievermogen, waardoor werkprestaties zullen verbeteren. Uw vertrouwen in uzelf en het leven neemt toe. Deuren zullen openen naar meer wensen en verlangens voor de toekomst. Toch is het zelf lopen, niet essentieel om dit resultaat te bereiken. Het gaat erom dat u de beste keus voor uzelf maakt, en die kunt u pas maken, wanneer u voor het pad met kolen staat. De keus op dat moment leert u angst of een andere vergelijkbare barrire bewust te overwinnen, waardoor diezelfde deuren openen.

Doen?
De vuurlopen wordt aangeboden als educatieve en resultaatgerichte training, als teambuildingsactiviteit of als onderdeel van een bedrijfsfeest. Voor meer informatie kunt u kijken op www.definest.nl.

Definest en Ursula Aerts
Sinds 1999 geeft Ursula Aerts internationaal motiverende & transformerende trainingen en workshops. Ursula is n van de zeven Master Trainers voor SUNDOOR, een vooraanstaande Internationale Firewalking School. Ursula loopt een paar honderd keer per jaar. Als expert in
traumaverwerking en empowerment en heeft zij projecten ontwikkeld om te werken met groepen die een trauma hebben opgelopen, zowel in Nederland als in ontwikkelingslanden. Ursula werkt daarnaast ook met andere doelgroepen; zij streeft er naar om zoveel mogelijk mensen en organisaties te bereiken om deze vernieuwende informatie aan te reiken.

Deel: ' Vuurlopen laat organisaties beter functioneren '