AutoTeaser.nl introduceert nieuwe manier autoverkoop

VEGHEL, 20091202 -- Twee Brabantse ondernemers waren de grijze brij van online auto occasions meer dan zat. Daarom hebben zij de website www.AutoTeaser.nl gelanceerd. Er wordt een korte commercial gemaakt van een aangeboden auto. Daarmee geven zij kleur en meerwaarde aan een auto.

"Omdat mensen steeds meer op internet zoeken, maken wij leuke, sportieve en stijlvolle films om aangeboden auto's aan een groot publiek te presenteren. In 1 minuut komen alle bijzonderheden aan bod en komt de auto cht in beeld. AutoTeaser maakt het zoeken naar een nieuwe auto een ware belevenis.", aldus oprichter Harm van Vucht.

De filmpjes worden niet alleen op hun eigen website getoond, maar bezoekers kunnen de filmpjes ook downloaden naar hun mobiele telefoon en bijvoorbeeld op hun Hyves profiel plaatsen. Van Vucht ligt toe: "Filmpjes kunnen een eigen leven gaan leiden, maar omdat de contactgegevens van de aanbieder te zien zijn in elk filmpje blijft het een promotie voor de auto n het bedrijf."

Mede-oprichter Paul Bouwman vertelt: "We willen AutoTeaser ook buiten het internet gestalte gaan geven. Zo hebben we informatiezuilen ontwikkeld waarmee bezoekers in de showroom zelf op zoek kunnen gaan naar nieuwe en gebruikte auto's van de garage en hun nevenvestigingen."
Op www.AutoTeaser.nl vindt u al enkele films, meer informatie en een introductie aanbieding.

Deel: ' AutoTeaser.nl introduceert nieuwe manier autoverkoop '