Novadoc ECM benoemt Bart ten Broeke als algemeen directeur

ALMERE, 20140401 -- De zittende directie van Novadoc ECM heeft per 1 april een nieuwe Algemeen Directeur aangesteld, Bart ten Broeke. Bart (48) is reeds 8 jaar verbonden aan Novadoc ECM, de laatste maanden als lijnmanager, en heeft ruime ervaring op het gebied van Enterprise Content Management en Business Process Management. Hij is als manager en enterpreneur verbonden geweest aan verschillende organisaties zoals TriMM, Quality Online en Spring United Consultancy. Zijn speerpunt als algemeen directeur van Novadoc ECM is een gecontroleerde groei en een verbreding van het huidige dienstenaanbod op basis van producten van IBM.

Bart heeft Jos Nikkelen aangewezen als plaatsvervangend Algemeen Directeur en directeur Finance en Control. Het directieteam is hiermee op volle sterkte om een stabiele koers te kunnen varen in de sterk in beweging zijnde ECM markt. De interne organisatie blijft verder ongewijzigd en de consultants en supportmedewerkers zullen als vanouds de klanten van Novadoc ECM bedienen, waarbij kwaliteit en continu leren speerpunten zijn.

Bart: “Op dit moment heeft Novadoc ECM een koppositie op het gebied van IBM ECM consultancy en support. Als een van de weinige IBM business partners werken wij aan concrete implementaties met IBM Case Manager en IBM Content Navigator, de nieuwe paradepaardjes in het ECM portfolio. Wij zien een groeiende vraag naar deze oplossingen bij onze bestaande én nieuwe klanten. Dit heeft onder andere te maken met de aansprekende gebruikersinterface, de ruime mogelijkheden om content te ontsluiten en de flexibele wijze waarop processen kunnen worden ingericht, ook voor ad-hoc situaties. Novadoc ECM investeert serieus in de kennis en kunde van haar medewerkers om deze koppositie te blijven houden. Onze goede relatie met IBM speelt daarbij ook een grote rol.”

Deel: ' Novadoc ECM benoemt Bart ten Broeke als algemeen directeur '