Nieuwe huisstijl voor Speedheat

Franchiseorganisatie Speedheat- “Warmte op Maat” lanceert verwarmende nieuwe huisstijl

SCHOONDIJKE, 20130207 -- Deze week presenteert de franchiseorganisatie Speedheat Nederland B.V. haar nieuwe huisstijl aan het grote publiek. De franchiseorganisatie in elektrische vloerverwarming luidt hiermee haar herpositionering feestelijk in. Alle veertien Speedheat vestigingen stappen per 1 februari over op de nieuwe eigentijdse huisstijl die de nadruk legt op de gebruikersbelevenis.

De nieuwe huisstijl
Elektrische vloerverwarming van Speedheat staat voor warmte op maat. Afgestemd op u, afgestemd op uw situatie, afgestemd op uw verbruik. Daarbij hoort een persoonlijke aanpak, een goede service en een nieuwe huisstijl. Het geel, rood en oranje heeft plaats gemaakt voor eigentijds warm bruin, grijs en goud. De nieuwe huisstijl straalt kwaliteit, comfort, innovatie en duurzaamheid uit. Jeanine Prang “directrice Speedheat Nederland B.V.” “Speedheat is de moderne verwarmoplossing die een einde maakt aan warmte- en energieverspilling en kwaliteit en comfort levert. Speedheat verwarming is flexibel en snel regelbaar. Hierdoor realiseren klanten een energiebesparing en beperken ze hun persoonlijke belasting van het milieu. Niet voor niets is Speedheat toegepast in het huis van de toekomst”, aldus Jeanine Prang.

De nieuwe propositie
De nieuwe propositie “Warmte op maat” legt in een zin uit waar Speedheat voor staat. Jeanine Prang: “Onze adviseurs stemmen het Speedheat - elektrische vloerverwarmingsysteem namelijk geheel af op de wensen en behoeften van de klant”. Daarnaast verwarmt Speedheat alleen daar waar en wanneer de klant dit wenst. De nieuwe visuele identiteit van Speedheat is ontwikkelt door Communicatiebureau BOOM uit Goes. Die bij de ontwikkeling van de nieuwe huisstijl zijn uitgegaan van de gebruikersbelevenis. Suzanne en Els en Jack leggen op de geheel vernieuwde website www.speedheat.nl, in de folder en in de advertenties uit hoe Speedheat hun wooncomfort heeft verbetert.

De formule
De vraag naar verwarming verandert de komende jaren sterk. De formule voorziet verder groei en blijft daarom op zoek naar nieuwe franchisenemers. Benieuwd naar de mogelijkheden voor franchisenemers? Vraag de franchisebrochure aan via onze website of neem telefonisch contact op: 0117-401 500.

Meer informatie
Meer informatie over Speedheat vloerverwarming staat op www.speedheat.nl. Op deze website staan ook de 14 verkooppunten vermeld. Om direct in contact te komen met het dichtstbijzijnde verkooppunt is een landelijk nummer geopend: 0900 – 4015001 (lokaal tarief).

Deel: ' Nieuwe huisstijl voor Speedheat '