D-mail: de innovatie in bedrijfscommunicatie

Facturen per d-mail

AMSTERDAM, 20091106 -- Bedrijven gebruiken computers, maar voor de onderlinge communicatie wordt nog steeds papier gebruikt. Digitale communicatie is de logische volgende stap: efficint, foutloos en voordelig.

D-mail: d innovatie in bedrijfscommunicatie
Register.nl biedt de eerste generieke oplossing voor het verzenden van digitale standaardberichten, te beginnen met facturen. Bedrijven verzenden hun facturen elektronisch n digitaal. D-mails zijn digitale standaardberichten die aan alle wettelijke en btw-eisen voldoen. D-mails zijn rechtsgeldig.

Bedrijven kunnen op drie manieren facturen per d-mail verzenden.

1. Door de gegevens handmatig op deze site in te voeren.
2. Door het bestand waarmee u nu papieren facturen maakt online te laten verwerken.
3. Met de nieuwe Enterprise-versie (begin 2010) vanaf uw eigen computers.
Bedrijven kunnen naast de facturen per d-mail, ook herinneringen, aanmaningen, sommaties en orders per d-mail verzenden. Binnenkort worden daar teksten aan toegevoegd.

Register.nl

Deel: ' D-mail de innovatie in bedrijfscommunicatie '