Solviteers en Quality Support verbeteren kwaliteit klantcontact


Houten, 20120918 -- Begin september 2012 zijn Solviteers en Quality Support een samenwerking aangegaan. Hiermee bieden zij cliënten software en diensten waarmee de kwaliteit van klantcontacten gemeten, geanalyseerd en verbeterd kan worden.

Beide partijen vullen elkaar goed aan. Quality Support levert de softwareapplicatie “Klantcontactmonitor”, een online dashboard dat realtime inzicht geeft in de klantbeleving. Solviteers beschikt over de juiste kennis en capaciteit om ondersteuning te bieden bij de implementatie van deze softwareapplicatie. Daarnaast gaan zij samen aanvullende diensten ontwikkelen gericht op structurele monitoring en verbetering van klanttevredenheid. Door de samenvoeging van kennis en ervaring zien beide bedrijven een succesvolle samenwerking tegemoet.

Solviteers Solviteers is een onafhankelijk organisatieadviesbureau dat opdrachten uitvoert op het raakvlak van organisatie en automatisering. Dit doet zij voor lokale overheden, re-integratiebedrijven, zorginstellingen, charitatieve instellingen en woningcorporaties. Solviteers ontwikkelt standaard- en maatwerksoftware en ondersteunt bij het implementeren en beheren van software van derden.

Quality Support Quality Support is gespecialiseerd in het meten en verbeteren van de kwaliteit van klantgerichte dienstverlening. De kern van de onderzoeken en adviezen die zij uitvoeren speelt zich af op het snijvlak van de (telefonische) interactie tussen de organisatie en haar (potentiële) klanten.


Deel: ' Solviteers en Quality Support verbeteren kwaliteit klantcontact '




Lees ook