Studio DIN ontwerpt ‘Salades in jar’ voor Heemskerk Fresh & Easy


Een eigentijdse en opvallende verpakking voor pure salades.

AMSTERDAM, 20151019 -- Groentebewerkingsbedrijf Heemskerk Fresh & Easy levert jaarlijks meer dan 125 miljoen versproducten aan bekende supermarktketens en fastfood restaurants in binnen- en buitenland. Onlangs ontwikkelde het bedrijf een range van zes verschillende bijzondere salades, zoals een fris speltontbijt met spinazie en kaneelyoghurt en een linzensalade met geitenkaas en pompoenpitten. Stuk voor stuk pure salades, geheel vrij van onnatuurlijke geur-, kleur- en smaakstoffen.

Studio DIN kreeg de opdracht om voor deze zes salades de verpakking te ontwikkelen met bijbehorende inleidende flyer. Het resultaat: een eigentijdse en zeer opvallende ‘jar’, die bovendien herbruikbaar is.

[Studio DIN ontwerpt ‘Salades in jar’ voor Heemskerk Fresh & Easy]

Studio DIN ontwerpt verpakking 'Salads in a Jar' voor Heemskerk Fresh and Easy. (klik op de afbeelding voor een grotere weergave)


Over Studio DIN
Studio DIN ontwikkelt campagnes, ontwerpt verpakkingslijnen, winkelmaterialen, huisstijlen en velerlei andere grafische uitingen voor klanten als Lidl Nederland en België, Heemskerk Fresh & Easy, BankGiro Loterij, Avans Hogeschool en Multicopy. Meer informatie vindt u op www.studiodin.nl.
Studio DIN is 100% dochter van l’eau – reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding.


Deel: ' Studio DIN ontwerpt ‘Salades in jar’ voor Heemskerk Fresh & Easy '




Lees ook