Marketing Madheads aan de slag voor Koninklijke NEN


Het nieuwe digitale online marketing platform van Marketing Madheads, moet voor betere vindbaarheid van Koninklijke NEN gaan zorgen.

BREDA, 20170906 -- Marketing Madheads gaat aan de slag voor Koninklijke NEN, dat zijn beide bedrijven overeen gekomen. Online marketing expert Marketing Madheads, levert hiervoor een combinatie van een eigen online marketing platform, coaching en aanvullende dienstverlening. Het uitgangspunt is dat NEN in staat gesteld wordt, om zelf haar vindbaarheid in de organische zoekresultaten van Google te verbeteren.

“Wat ons aansprak”, zegt Edmund Timm als directeur Marketing en Sales bij NEN, “was de vernieuwende aanpak van Marketing Madheads. Zij geven een totaaloplossing met zelf ontwikkelde online marketing tooling, coaching, opleiding en inhoudelijke ondersteuning. Wij geloven erin dat we hiermee als marketing team betere resultaten gaan behalen”.

Dit wordt bevestigd door Stefan Picavet, directeur van Marketing Madheads. “De combinatie die wij bieden is gericht op bedrijven die hun online marketing op hoger niveau in-house willen doen, dit is uniek in de markt”.

[Marketing Madheads aan de slag voor Koninklijke NEN]

Het in 2015 opgerichte Marketing Madheads uit Breda, is mede om deze reden geselecteerd om zich als start-up van 6 tot 9 november te presenteren aan het internationale publiek op Websummit in Lissabon. Websummit staat bekend als de grootste tech-beurs ter wereld.


Deel: ' Marketing Madheads aan de slag voor Koninklijke NEN '




Lees ook