VBAT MEET MARKT - Winnaars bekend

Studente van Design Academie Eindhoven gaat naar Mexico voor creative bootcamp bij VBAT

Amsterdam - Mexico City, 20140521 -- Corina Sevilla (Design Academie Eindhoven) en Sharon Morgenstern (Universidad Iberoamericana, Mexico DF) zijn de twee winnaars van VBAT MEET MARKET 2014. Studenten in Nederland en Mexico werden uitgedaagd om de staart van een vliegtuig voor de Holland – Mexico lijn te ontwerpen, rekening houdend met de culturele en design achtergrond van beide landen. Corina zal voor twee weken naar VBAT Mexico gestuurd worden voor een ‘creatieve bootcamp’, terwijl Sharon door VBAT Amsterdam zal worden uitgenodigd. De tweede prijs ging naar de Mexicaan Miguel Angel Garcia, de derde prijs naar Kevin van Schie uit Leiden.

VBAT MEET MARKET
De creatieve exchange event werd voor het eerst in twee landen tegelijk gehouden. In Mexico City heeft MEET MARKET afgelopen weekend de residentie van de Nederlandse ambassadeur overgenomen. Tijdens een werkmiddag hebben lezingen over de kracht van branding en design door Eugene Bay, oprichter en CEO van VBAT en Pieter Jelle Braaksma (directeur Creativo y de Concepto van VBAT MX) de aandacht van een geselecteerde zakelijke publiek getrokken. Tijdens het weekend bezochten veel studenten de MEET MARKET tentoonstellingen in Amsterdam en Mexico-City, om hun portfolio’s aan creatieve van VBAT te laten zien.

VBAT
MEET MARKET is een creatief initiatief van VBAT Wij zijn een bekroond branding- en designbureau gebaseerd in Amsterdam. Na bijna 30 jaar in het vak zijn we experts in het creëren van merkidentiteiten, verpakkingen en retail formules, maar wij denken zelf graag dat klanten voor ons kiezen omdat we vernieuwend zijn. We werken voor merken als Heineken, ING, DE Master Blenders 1753, PostNL, Sol, Gamma en Amsterdam Gaypride. Wij zijn een team van ongeveer 60 creatieve experts en zijn onderdeel van de WPP wereldwijde netwerk. Meer op: www.vbat.com

Foto's van het evenement zijn te vinden op vbat.com en op Facebook.

Met dank aan onze partners : Ambassade van het Koninkrijk der Nederland, KLM, Makestuff, What Design Can Do, Fonk, Culturacolectiva.

Deel: ' VBAT MEET MARKT - Winnaars bekend '