Service Economics: de belangrijkste onderscheidende factor voor winstgevende groei

Wordt meester van het innovatieve denken waarmee bedrijven zoals Disney, Miele & Philips Healthcare zich onderscheiden door een superieure klant ervaring

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- 20110524 --

Op 16 en 17 juni, zal de Europese Business Summit, het eerste congres van haar soort – Service Economics 2011, gehouden worden te Amsterdam: hoofddoel is het geven van inzicht en practische methoden om succesvol te worden met services. Senior executives in verschillende stadia van transformaties van product-gedreven naar service-gedreven bedrijven zullen hun uitdagingen, ervaringen en oplossingen delen voor zowel experts als nieuwkomers in de service business.

Geïnspireerd door de superieure klant ervaring die voelbaar is in pretparken van Disney of eerste klasse hotels, gebruiken bedrijven zoals Miele en Philips hun service als de belangrijkste onderscheidende factor. Maar wat is het nu dat deze bedrijven een klasse apart maakt? Ze drukken allemaal hun eigen stempel op klant ervaring en zijn voorbeelden van bedrijven die succesvol opereren door de klant centraal te stellen.

Managers kunnen hiervan leren en dezelfde methoden gebruiken. Moeten we nu allemaal in Mickey Mouse pak aan? Liever niet, maar managers moeten zich wel bewust zijn van het feit dat de waarde voor klanten in de totale ervaring zit, en niet alleen in het eindresultaat. Meer dan 70% van het bruto binnenlands product in hoge inkomens landen bestaat uit services, het economische belang van een superieure klantervaring is daarmee duidelijk. Zeker ook omdat service verantwoordelijk is voor 87% van de groei van het bruto binnenlands product in de laatste decennia.

Het Service Economics 2011 congres, biedt ruimte aan senior executives van toonaangevende bedrijven en academici die hun geheimen en successen zullen delen en laten zien hoe u service als onderscheidende factor voor winstgevende groei kunt maken.

Voor meer informatie ga naar www.service-economics.com

Om Noventum’s boek – Service Economics: Profitable growth with a brand driven service strategy – te kopen, ga naar:https://www.amazon.com/Service-Economics-Profitable-servicestrategy/dp/9963983804/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1292861643&sr=8-1

Voor interviews met de auteurs, over onderzoeksbevindingen van hun nieuwe boek, of voor verdere pers reportage op dit congres, dat één van de weinige service evenementen in Europa is, neem contact op met Noventum Service Management Consultants:

Pers contact:

Jenny Tryfonos