L’eau stelt Psychology Officer aan


AMSTERDAM, 20160905 -- Bij l’eau, reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding, is Nadine van de Sande op 1 september in dienst getreden als Psychology Officer. Nadine is deze zomer cum laude afgestudeerd aan de faculteit Sociale Wetenschappen van de Radboud Universiteit, master Gedragsverandering. Zij is voor l’eau geen onbekende; haar masterscriptie heeft zij in opdracht van l’eau geschreven. In haar scriptie heeft zij onderzoek gedaan in hoeverre verbale en non-verbale boodschappen op verpakkingen van invloed zijn op het koopgedrag.

[L’eau stelt Nadine van de Sande als Psychology Officer aan] Arend Jan Boss (Managing Director l’eau): “Met de komst van Nadine hebben we nu onze eigen gedragspsycholoog in huis. Daarmee brengen we een verdieping binnen onze advisering aan. Door een eigen gedragspsycholoog direct bij onze strategie- en conceptontwikkeling te betrekken, bieden we onze opdrachtgevers nog scherpere adviezen. Ons vak verschuift steeds verder naar het terrein van de gedragspsychologie en daarin onderscheidt l’eau zich al jaren. We willen hierin blijven vooroplopen.”

Nadine van de Sande: “Tijdens mijn opleiding aan de Radboud Universiteit heb ik wetenschappelijke kennis over gedragsbeïnvloeding leren toepassen in praktijksituaties. De psychologie leert ons steeds meer over menselijk gedrag en hoe we dat gedrag kunnen beïnvloeden. Vanuit mijn achtergrond hoop ik praktijk en wetenschap samen te brengen binnen marketing & communicatie om gedragsbeïnvloeding nog effectiever te kunnen maken. En om nog beter te kunnen verantwoorden waarom bepaalde gedragsveranderingsstrategieën werken.”

L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding en bestaat inmiddels ruim 15 jaar. Voor haar advisering maakt l’eau gebruik van de door haar ontwikkelde Barrière Methodiek®.

L’eau werkt voor crossmediale klanten als SURFnet, NWBM, Yarden, KWF Kankerbestrijding, Avans Hogeschool, Brand New Day, G DATA, Cordaid, Consumentenbond en Leger des Heils.


Deel: ' L’eau stelt Psychology Officer aan '




Lees ook