Kristien Janssen inspireert als Commercieel Directeur van het Jaar

Noordwijk, 20160310 -- De SMA (Sales Management Association) organiseerde op 10 maart haar jaarlijkse salesevent. Dit Sales Event is een prachtig, terugkerend evenement in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk. Overdag waren er meerdere inspiratiemomenten van sprekers en entertainers en ’s avonds vond een glamorous Captains Dinner plaats voor de CEO’s van Nederlands grootste bedrijven. Eén van de hoogtepunten van Hét Sales Event was het moment waarop de SMA de winnaars van de verkiezingen voor Commercieel Directeur, Senior Sales Professional en Young Sales Professional van het Jaar bekend maakte.

Dit is altijd, na een maandenlang selectieproces, een spannend moment. Voor het eerst in de geschiedenis van de SMA opteerden drie dames voor de titel van Commercieel Directeur van het Jaar. Kristien Janssen van Selecta werd door juryvoorzitter Luc van Bussel tot winnaar gekroond.

Dank voor de inspiratie

Commercieel Directeur Kristien Janssen won vóór runners-up Pien Oosterman (Sogeti Nederland) en Arlette Gilbert van de Bilderberg Groep. De juryvoorzitter grapte dat hij vorig jaar de ‘ladies of sales’ had uitgedaagd om zich kandidaat te stellen, maar dat hij niet had kunnen vermoeden dat zijn oproep zoveel effect zou hebben. Hij noemde Kristien Janssen ‘de Anouk van sales’: inspirerend, enthousiast, doortastend en een echte ‘closer’. Ze geeft in alles het voorbeeld en bepaalt graag samen met haar team een goede strategie en gezamenlijke missie. Luc bedankte Kristien voor haar inspiratie. Kristien zelf was duidelijk overdonderd door haar uitverkiezing. Die droeg ze overigens direct op aan haar team, ‘zonder wie zij de behaalde resultaten nooit waar had kunnen maken. In de categorie Senior Sales Professional ging Jonathan Kruisselbrink (Vanderlande) er met de winst van door. Jonathan ‘voelt zich volgens de jury als een vis in het water met mensen én technologie’. Bij de salestalenten (Young Sales Professionals) won Anne van Naerssen (Vodafone). Anne is in staat om ‘sales op een warme en tegelijkertijd slimme manier te bedrijven’.

Deel: ' Kristien Janssen inspireert als Commercieel Directeur van het Jaar '