Trendlezing IGC Amsterdam 8 april verplaatst naar grote zaal

Door grote belangstelling van leden en publiek verplaatst van bibliotheek naar grote zaal

Amsterdam, 20140403 -- Door grote belangstelling is de trendpresentatie van Klaus van den Berg op 8 april a.s. in de Koninklijke Industrieele Groote Club in Amsterdam verplaatst van de bibliotheek (max. 65 gasten) naar de grote zaal (max. 120 gasten). De noodzaak tot een wachtlijst voor belangstellenden is zodoende opgeheven. U kunt zich weer aanmelden als gast voor deze bijzondere avond over de nieuwste trends.

U bent van harte uitgenodigd om deel te nemen aan de bijzondere bijeenkomst: De Wereld van Morgen; Zonder trends geen perspectief op de exclusieve Koninklijke Industrieele Groote Club op de Dam in Amsterdam op dinsdag 8 april vanaf 18 uur. De lezing en de discussie met het publiek zal in het Nederlands zijn. De visuele trend presentatie is Engels ondertiteld.

Laat u inspireren en kom op 8 april! Wij zetten de creatieve gesprekken door tijdens het diner. Deelname aan het diner is optioneel. Dresscode is ‘tenue de ville’ (nette kleding / geen jeans – jasje dasje voor mannen). Het aantal zitplaatsen is beperkt. Wij horen graag vandaag of u een plekje wilt reserveren voor de borrel en lezing en of u blijft dineren. Graag aanmelden bij carina@carinapersonalstyling.nl.

Programma:
18.00 – 19.00 uur Borrel
19.00 – 20.00 uur Lezing en visuele trendpresentatie
20.15 – 22.00 uur Diner, 2-gangen ad. € 36,50. U kunt ter plekke pinnen (contant betalen is niet mogelijk)
Voor het eten kun u zich kosteloos tot 48 uur van te voren afmelden. Bij afmelding binnen 48 uur betaalt u het volledige bedrag.

Klaus van den Berg

Deel: ' Trendlezing IGC Amsterdam 8 april verplaatst naar grote zaal '