Hot & Not List 2011


De nieuwe trends voor 2011 volgens Klaus van den Berg en Hanny Roskamp

AMSTERDAM, 20101231 -- De Hot & Not List 2011 is verschenen. Marktonderzoeker Klaus van den Berg en journalist/publicist Hanny Roskamp hebben de consumententrends voor het komende jaar gelanceerd. Samen hebben zij meer dan veertig jaar ervaring met merken, trends, consumenten en media binnen en buiten Nederland.

Klaus van den Berg en Hanny Roskamp: "Consumenten zijn blij om 2010 achter zich te laten en kijken uit naar het nieuwe jaar. Mensen gaan terug naar de basis. Zij zullen de essentie van hun innerlijke consumentenziel zoeken en vinden. Zij eisen producten, informatie en serviceniveaus die natuurlijk, echt, eerlijk en zonder poespas zijn. Alles dat en iedereen die oprecht en transparant is zullen de winnaars zijn. 2011 zal het jaar worden van de blije en gezonde consumenten leefstijl revolutie."

HOT in 2011 versus NOT in 2011

MyMuesli vs. Smoothie
Revolutie vs. Crisis
Boerderij vs. Stedelijk
iPad vs. iPod
Detox vs. Botox
Bio Leefstijl vs. Interieur-ontwerp
Etsy.com vs. Vlooienmarkt
Minder vs. Meer
Supervoedsel vs. Energiedrankjes
Dieren video vs. Muziek video
Business Punk vs. Anti-globalisten
Spieren vs. Mager
Lara Stone vs. Naomi Campbell
Rauw voedsel caf vs. Salade bar
Sport and the city vs. Sex and the city
2012 vs. 2010

(c) kopiren van de hot en not lijst is alleen toegestaan met bronvermelding: Klaus van den Berg & Hanny Roskamp 2010


Deel: ' Hot & Not List 2011 '




Lees ook