Bloomberg Television gaat op 'Eye To Eye' oog in oog met zieners uit het bedrijfsleven

- Nieuwe serie met interviews op het London Eye -

LONDEN--(BUSINESS WIRE)-- 20110329 --

Deze maandag, 28 maart om 20:00 uur/GMT, ontmoet het nieuwsanker van Bloomberg Television, Francine Lacqua (@flacqua), miljardair Sir Philip Green 135 meter in de lucht tijdens "Eye To Eye", een nieuwe serie van Bloomberg Television. Het is een programma gefilmd op locatie in Londen in 's werelds meest iconische reuzenrad van Ferris, de London Eye. Gehost door Francine Lacqua, zal elke aflevering van "Eye To Eye" een nieuw onderhoud met een self-made miljardair, ondernemer of toonaangevend model voor levensstijl tonen. Samen met Lacqua zullen zij dit reuzenrad met de hoogste uitkijk ter wereld rondgaan. In de eerste aflevering spreekt Lacqua met Sir Philip Green, de oprichter van de beroemde Topshopwinkel die bekend staat om zijn werk met iconisch supermodel Kate Moss.

" 'Eye To Eye' zal de kijker gesprekken bieden die niet in een restaurant of directiekamer gevoerd worden," aldus Lacqua. "Door gasten als Christian Louboutin, Sir Philip Green en Bianca Jagger naar een onverwachte plek zoals de London Eye te brengen, krijgt de show een geheel nieuw perspectief en laat zien hoe deze talentvolle personen zo'n krachtige kern in hun vakgebied vormen."

Het half uur durende programma "Eye To Eye" zal uitgezonden worden op maandagavond om 20:00 uur GMT op Bloomberg Television, met extra herhalingen op woensdag- en vrijdagavond en in het weekend. De eerste zes afleveringen zullen worden uitgezonden van maandag 28 maart tot maandag 2 mei 2011. Dit seizoen zal "Eye To Eye" gesprekken uitzenden met luxe schoenenontwerper Christian Louboutin (4 april); Michael O'Leary, een van de rijkste bedrijfsleiders van Ierland en CEO van de kostenbesparende luchtvaartmaatschappij Ryanair (11 april); Sir Martin Sorrell, CEO van WPP Group, een van 's werelds toonaangevende communicatie- en reclamebureaus (18 april) ; Bianca Jagger, voorvechtster van de rechten van mens en maatschappij(25 april); en Margherita Missoni, modetoonbeeld en merkambassadeur voor het beroemde Italiaanse luxemerk van haar familie, Missoni (2 mei). Uitzendingsdatums en -tijden in de V.S. kunnen verschillen. Voor de uitzendingsdatums en -tijd voor "Eye to Eye" in de V.S. kunt u terecht op www.bloomberg.com/tv

Bloomberg Television kan in het V.K. worden gezien op Sky Channel 502, Freesat Channel 208 en Virgin Media Channel 609. Ga voor meer informatie naar https://www.bloomberg.com/tv/.

Over Bloomberg Television

Bloomberg Television is het enige echte wereldwijde zakelijke nieuwskanaal en bereikt meer dan 250 miljoen huishoudens wereldwijd vanuit zijn studio's in New York, Londen en Hong Kong. Het netwerk biedt breaking news en analyse van de mensen, bedrijven en ideeën die de markten beïnvloeden. Ga voor meer informatie over Bloomberg Television naar https://www.bloomberg.com/tv/en volg ons op Twitter ( @BloombergTV) en Facebook.

Over Bloomberg

Bloomberg is wereldwijd de meest vertrouwde bron van informatie voor vakmensen in de financiële en bedrijfssector. Bloomberg combineert innovatieve technologie met ongeëvenaarde analyses, gegevens en nieuws met weergave- en distributiemogelijkheden voor het leveren van essentiële informatie via de diensten en multimediaplatforms van Bloomberg Professional. De eigendomsmedia-activiteiten van Bloomberg omvatten televisie, radio, digitale en gedrukte media. Het bedrijf is een van de grootste nieuwsorganisaties ter wereld en heeft meer dan 2.300 professionele nieuws- en multimediamedewerkers in dienst, verspreid over 146 kantoren in 72 landen.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
Bloomberg LP