Drukkerij Roelofs BV winnaar 2016 in Reclamedrukwerk

Nationale Business Succes Award 2016: iedere zondag op RTL7 om 14:00 uur

ROTTERDAM, 20160201 -- Drukkerij Roelofs BV is door de Nationale Business Succes Award uitgeroepen tot branchewinnaar 2016 in de Reclamedrukwerkbranche. Zij heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevende drukkerij, die enerzijds gekenmerkt wordt door ouderwets vakmanschap, maar anderzijds meegaat met de tijd en beschikt over de modernste drukpersen en apparatuur. ‘Drukkerij Roelofs BV weet haar enorme ervaring in het verzorgen van kwaliteits-reclamedrukwerk uitstekend te combineren met een klant- en servicegerichte aanpak, waardoor zij zeer hoog scoort op klanttevredenheid.’

Drukkerij Roelofs BV in Enschede, opgericht in 1923, is een supermoderne vellenoffset-drukkerij voor hoogwaardig kleurrijk (reclame)drukwerk. Vanuit een splinternieuwe drukkerij met o.a. een Hypermoderne Man-Roland 700 Direct-drive 8 kleuren LEC-UV drukpers en twee Roland 700 vijf kleuren met lakpersen innoveert Drukkerij Roelofs constant voor het beste resultaat in drukwerk en kleur. De onderneming heeft circa 40 medewerkers in dienst en is in heel Nederland actief.

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Drukkerij Roelofs BV een stabiele, vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen kan behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij Drukkerij Roelofs BV, want zij is continu doende om de kwaliteit van haar drukwerk verder te verbeteren, en diensten aan te bieden die goed doordacht zijn en uitstekend zijn afgestemd op de wensen van de klant. Afnemers kennen de onderneming als een flexibele, betrouwbare partner, die met hen meedenkt en probeert in alle gevallen de beste maatwerkoplossing te bewerkstelligen.’

Vernieuwende, persoonlijke aanpak

De jury prijst naast haar grote expertise vooral haar vernieuwende, persoonlijke aanpak om tot de beste kwaliteit te komen, geheel afgestemd op de wensen van de klant. Door een combinatie van ouderwets vakmanschap, jarenlange ervaring en de modernste drukpersen van het gerenommeerde merk Man-Roland, levert Roelofs drukwerk van topkwaliteit. Zij onderscheidt zich door diverse innovaties, zoals het Sirocolor-kleurmanagementsysteem, dat Roelofs samen met enkele partners heeft ontwikkeld en tot een belangrijke verbetering van de kleurkwaliteit heeft geleid. Maar ook de Staccato-rastertechniek en de Spotless-software zijn goede voorbeelden van vernieuwing. De afwerking van het drukwerk is steevast van de hoogste kwaliteit. ‘Niet voor niets is Drukkerij Roelofs de eerste keus van veel uitgevers en gooit zij hoge ogen bij klanttevredenheidsonderzoeken. Oftewel: een bedrijf waar Nederland trots op mag zijn en een terechte branchewinnaar!’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie.

De onderneming valt op bij de Nominatiecommissie door de uitstekende reputatie die zij in de branche heeft. ‘In een markt die continu in beweging is, weet Drukkerij Roelofs uitstekend te anticiperen op de laatste nieuwe trends en ontwikkelingen en is zij haar concurrenten vaak een slag voor.’

Meer informatie: www.drukkerij-roelofs.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in februari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL 7, zondags om 14:00 uur.

Deel: ' Drukkerij Roelofs BV winnaar 2016 in Reclamedrukwerk '