Opnieuw uitbreiding copyshop IVA GROEP met productieprinter

ROTTERDAM, 20110810 -- Om aan de grotere vraag van spoedklussen te kunnen voldoen, heeft de copyshop van IVA GROEP uit Rotterdam weer een extra full colour productieprinter aangeschaft. Nadat in 2010 in een Xerox docucolor 8002 en 250 is geïnvesteerd, print sinds 1 augustus de nieuwe Xerox docucolor 700 mee in de copyshop.

Hiermee kan IVA GROEP direct voldoen aan de grotere vraag naar full colour printwerk en kopieerwerk en is 'klaar-terwijl-u-wacht' service ook voor grotere printoplages mogelijk. Daarnaast is de capaciteit van het Wire-O binden verdubbeld om ook de levertijden voor Wire-O binden nog korter te maken. Bij IVA is klaar-terwijl-u-wacht, ook echt klaar-terwijl-u-wacht.

Over IVA
IVA is In Voor Alles, geen uitdaging is te groot. De rode stip in ons logo kenmerkt onze werkwijze. Wij leveren altijd stipt op tijd en komen onze afspraken altijd stipt na. En dit al sinds 1985.

Begonnen als copyshop, met kopieerwerk voor studenten en klaar-terwijl-u-wacht service. Tegenwoordig full service bedrijf voor kantoor, maar ook voor verenigingen, particulieren en studenten. Van drukwerk en printwerk tot aan complete huisstijlen, relatiegeschenken, kantoorartikelen, kantoormachines, kantoormeubilair en complete projectinrichting. We leggen uw ICT netwerk aan en beheren het. Tevens kunnen wij kantoormachines repareren en onderhouden. In onze winkel en webshop leveren we meer dan 100.000 kantoorartikelen.

Meer informatie: www.ivagroep.nl / contactpersoon J. Valk / 010-4331400

Deel: ' Opnieuw uitbreiding copyshop IVA GROEP met productieprinter '