MarketGoo opent kantoor in Nederland

MarketGoo opent een nieuw verkoopkantoor in Nederland en verstevigt daarmee haar aanwezigheid in Europa

HOOFDDORP, 20140520 -- De Benelux-regio blijft een aantrekkelijke markt voor alles wat met hosting te maken heeft en MarketGoo heeft haar aanwezigheid verstevigd in dit gebied door een nieuw kantoor in Nederland te openen om de meer dan 800 webhosting bedrijven te kunnen ondersteunen. Deze uitbreiding is een enorme stap voorwaarts in het uitbreiden van het partner netwerk en een verbetering van het managen van de klanten portfolio.

“MarketGoo heeft een enorme groei doorgemaakt de afgelopen 2 jaar en door het uitbreiden van onze markt en ons partner netwerk zijn we constant op zoek naar mogelijkheden om onze klanten en partners beter te ondersteunen” aldus Wences García, de CEO van MarketGoo.

MarketGoo Nederland biedt SEO diensten en online web marketing tools aan voor het MKB. Ook is er een kant-en-klaar white label systeem beschikbaar voor telco's en hosting providers inclusief API en cPanel integratie.

Over MarketGoo: Opgericht in 2012 met het hoofdkantoor in Madrid biedt MarketGoo oplossingen aan voor het MKB met krachtige, online website marketing en zoekmachine optimalisatie tools. MarketGoo zal je helpen je concurrent te verslaan!

Contact informatie:

MarketGoo Nederland