Omnisense Communicatie lanceert Omni-Scan

Roosendaal, 20130924 -- Onder het motto "Laat u zich digitaal uitgummen of wilt u snel, meer en beter verkopen?" laat Omnisense Communicatie met een relatief kort maar intensief programma zien hoe een ondernemer met kleine ingrepen snel, meer en beter verkoopt. De Omni-Scan is een uitkomst voor bedrijven die de aansluiting bij de snel veranderde marktomstandigheden, door sociale media en de enorme groei van het aantal smartphone-, tablet- en mobiel internetgebruikers, dreigen te verliezen.

De slechte economische- en financiële situatie verhindert ondernemers te investeren in kennis en vaardigheden. Dat kost uiteindelijk klanten en omzet. Aanpassen bij de veranderende consument is noodzaak en voorwaarde voor continuïteit en groei van de onderneming. Bedrijven die die noodzaak niet inzien zijn gedoemd ten onder te gaan of een kwijnend bestaan te leiden.

Omnisense Communicatie biedt de in de impasse geraakte ondernemer op een laagdrempelige manier toegang tot waardevolle praktische informatie en strategisch inzicht die gebaseerd is op jarenlange ervaring van Frans Hendrikx als ondernemer, marketing communicatie-, media- en internetdeskundige. Het programma wordt in twee, anderhalf uur durende sessies doorlopen en behelst een situatie-onderzoek en een sessie waarin door Omnisense verbeteringsvoorstellen worden gedaan.

Tussentijds onderzoekt Omnisense alternatieven voor de uitgangspositie. De nadruk bij de sessies ligt in kennisoverdracht van Omnisense naar de cliënt. Omnisense garandeert succes en maakt het ondernemers daardoor gemakkelijk om snel toegang te krijgen verbetering van de bestaande situatie. Meer informatie over de Omni-Scan is te vinden op internet: https://www.omnisense.nl/projects/snel-beter-en-meer-verkopen/

Deel: ' Omnisense Communicatie lanceert Omni-Scan '