Miljoenen singles krijgen hulp

Persoonlijkheidsanalyse voor singles die geen tijd te verliezen hebben

Arnhem, 20140227 -- Er is door Smipe.nl een persoonlijkheidsanalyse systeem ontwikkeld dat miljoenen singles in staat stelt zichzelf en anderen voorafgaand aan een eerste ontmoeting snel te leren kennen. Voor singles en andere geïnteresseerden wordt het daardoor makkelijker om veelbelovende datingcontacten op voorhand te herkennen.

Het systeem biedt direct en zonder tussenkomst van je datingpartner inzicht in hoe deze overkomt, wat zijn zelfbeeld is en wat de aandachtspunten zijn. Handig om tijdens je eerste date gesprek te toetsen en vragen over te stellen. Als communicatiemiddel kan de analyse een aanzet geven tot effectieve verkennende gesprekken.

Smipe.nl, het bedrijf die het systeem heeft ontwikkeld, geeft aan dat er in de toekomst nagenoeg geen datinggesprekken meer zullen plaatsvinden zonder dat haar persoonlijkheidsanalyse systeem hier als effectief communicatiemiddel onderdeel vanuit maakt. De kans op een duurzame date/relatie wordt door de analyses eerder herkend. Anderzijds wordt het ook sneller duidelijk als de ander niet de juiste partner voor je is.

Voor vrouwen blijkt Smipe.nl de basis te zijn voor een effectiever gesprek; de analyses geven hen meer (zelf)vertrouwen bij het aangaan van de eerste date.

Wat biedt Smipe:
1 - Een professionele uitgebreide persoonlijkheidsanalyse van je potentiële date (3 pagina’s)
2 - Een verkorte persoonlijkheidsanalyse, een prima samenvatting van de uitgebreide analyse (1 pagina)
3 - De uitgebreide Smipe “IkJijWij handleiding”
4 - Op zelfreflectie gerichte relationele-, speeddate- en teamoefeningen om top te presteren
5 - Je eigen Smipe Dashboard op de Smipe-site om je analyses in op te slaan

Smipe analyses worden nu al op grote schaal gebruikt door Nederlandse Teams, bondscoaches, topsporters, wetenschappers, werkgevers, psychologen, individuen, relaties en gezinnen.

Deel: ' Miljoenen singles krijgen hulp '