InMobi en Cooliris kondigen technologisch partnerschap aan voor het leveren van werkelijke immersieve 3D-advertenties voor mobiele apparatuur wereldwijd

Bang & Olufsen omhelst volgende generatie 3D-advertenties

PALO ALTO, Calif.--(BUSINESS WIRE)-- 20110210 --

Cooliris, de vernieuwer die immersieve ervaringen creёert om media aantrekkelijker te maken op mobiel en Web en InMobi, het grootste onafhankelijke mobiele netwerk wereldwijd, heeft vandaag haar nieuwe geïntegreerde en schaalbare technologie aangekondigd. Deze technologie zorgt ervoor dat beide bedrijven immersieve 3D-advertenties van de volgende generatie op de markt brengen.

Het nieuwe platform zal vooraf kunnen worden gezien op het Mobile World Congress. Deze aankondiging is het hoogtepunt van zowel de technologische vooruitgang van de volgende generatie van InMobi en Cooliris en de verzoeken van klanten voor integratie van beide oplossingen die de beste van hun klasse zijn.

De oplossing van Cooliris-InMobi doelt erop advertenties aantrekkelijker te maken. Banners kunnen op dusdanige immersieve wijze worden gecreёerd dat zij in het oog springen, zelfs zonder dat er 3D-inhoud met behulp van door snelheidsmeter aangedreven parallax wordt gemaakt. Bovendien biedt de oplossing adverteerders de mogelijkheid 3D-effecten toe te voegen, zoals belichting, kleurverloop en beweging, waardoor hun advertenties werkelijk interactief en rijk zijn. Ook beschikt deze over de mogelijkheid de advertenties op schaal te draaien door middel van het wereldwijde, mobiele advertentienetwerk van InMobi, waarbij monetaire zaken verbeterd worden.

"Sinds 1925 heeft Bang & Olufsen een reeks van successen behaald op het terrein van technologie en ontwerp. Deze accentueren de benadering van het bedrijf voor originaliteit en vindingrijkheid, zodat de gebruiker de nieuwste ervaringen kan beleven," aldus Zean Nielsen, President van Bang & Olufsen America, Inc. “Ons bedrijf legt zich erop toe een blijvende indruk te maken en daarom tonen wij interesse voor het nieuwe 3D-advertentiemodel. Wij zijn er verheugd over dat wij onze klanten onze tijdloze producten nog op een andere manier kunnen aanbieden."

"Dit globale 3D-advertentiepartnerschap is een voorbeeld van de machtige, flexibele aard van ons mobiele technologisch platform. Ik ben erg verheugd over het feit dat wij onze klanten nu een reёle, immersieve 3D-creativiteit kunnen leveren, op een geschaalde en geïntegreerde wijze”, aldus Sridhar Ranganathan, Vice President, Product Management bij InMobi.

Volgens Soujanya Bhumkar, CEO en mede-oprichter, Cooliris: “De banner- en volle schermpubliciteit heft de kracht van het iOS-platform bij het creёren van leuke, interactieve belevenissen niet volledig op. Nu kunnen adverteerders de advertentie-eenheid beschouwen als een volle merkbelevenis in plaats van aan de grootte-beperkingen bij het geven van berichten overgeleverd te zijn. Dit partnerschap biedt gebruikers een nieuwe ervaring waarbij merkadvertenties de aandacht krijgen en in de herinnering bewaard blijven.

Voorbeelden van de advertenties kunnen worden bekeken op https://www.cooliris.com/3d-ads waar geïnteresseerde adverteerders of ontwikkelaars van iPad-toepassingen over deze nieuwe kansen van de technologie kunnen leren.

Ondersteunende hulpbronnen
· Cooliris Platform video

· InMobi website

EINDE

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
IF Communications voor InMobi
Neil Robertson
+44(0)7739322503

neil@if-communications.com

Deel: ' Bang & Olufsen omhelst nieuwste generatie 3D-advertenties '




Lees ook