Grote samenwerking tussen PromoButler en Solden.be

ANTWERPEN, 20170601 -- Solden.be en PromoButler.be bundelen vanaf 1 juni 2017 hun krachten door een exclusieve langetermijnsamenwerking aan te gaan. PromoButler, de marktleider in België op het gebied van online (reclame)folders, gaat in zee met Deal Community Solden.be.

Eén platform waar straks alle reclamefolder aanbiedingen en online aanbiedingen te vinden zijn. Daar zorgt de samenwerking tussen PromoButler en Solden.be voor. PromoButler heeft maandelijks meer dan drie miljoen bezoekers die hun boodschappenlijstje online voorbereiden. Op het PromoButler platform kunnen deze gebruikers binnenkort ook exclusieve kortingsbonnen en kortingscodes voor webwinkels vinden. Het gezamenlijke doel met Solden.be is een platform te creëren met het meest complete aanbod voor online shoppers met promoties uit huis-aan-huis folders, en nu ook kortingscodes van verschillende webshops.

[Grote samenwerking tussen PromoButler en Solden.be]

Klik op de afbeelding vooe een grotere weergave.

Naast het uitrollen van Promobutler in zestien landen het komende jaar, kiezen zij tevens voor strategische lange termijn partnerships om hun positie op de markten waarin zij al actief zijn verder te versterken. Met die gedachte ontstond de samenwerking met Solden.be. Mark Lens, CEO van PromoButler, over de samenwerking: “Niet alleen zijn we beiden marktleider in ons eigen segment, maar ook de mindsets van beide bedrijven sluiten zeer dicht bij elkaar aan. Solden.be is reeds actief in vijftien landen en we kunnen gebruik maken van hun expertise om versneld uit te rollen.”

De twee platformen vertonen veel overeenkomsten met elkaar, maar hebben elk hun eigen doelgroep. Waar PromoButler zich richt op offline aanbiedingen van supermarkten en bouwmarkten, focust Solden.be zich meer op webshops, zoals Albelli, Coolblue en Zalando. De twee partijen hebben besloten hun krachten te bundelen en hun kennis en kunde met elkaar te delen.  Of het nu om kleding gaat, dagjes uit, elektronica of om de nieuwste supermarktaanbiedingen. Alles zal binnenkort op één platform te vinden zijn. Voor de consument voordelig, want dit zal de zoektocht naar een geschikt product of dienst verkorten.

Deal Community Solden.be was voorheen enkel een online overzicht van kortingen. Zij wilden meer zijn dan enkel een doorgeefluik van kortingscodes en zo ontstond het idee om een online community te creëren met online shoppers als middelpunt. Gebruikers kunnen met elkaar in gesprek gaan over hun favoriete webshops, stemmen op promoties en kortingscodes en zelf deals toevoegen. Domingo Karsten, CEO van Solden.be, over de samenwerking met PromoButler: “Met deze samenwerking zullen de beste kortingen van ons platform nog beter over het internet verspreid worden, zodat meer mensen hiervan kunnen profiteren.”

Bij PromoButler wordt er ook maximaal ingezet op de behoeften van gebruikers. Bezoekers van het platform maken een selectie van hun favoriete folders en promoties, welke ze vervolgens in hun mailbox ontvangen, volledig geautomatiseerd. Beide partijen ondergaan de laatste jaren een zeer snelle groei van tientallen procenten en zijn anno 2017 marktleider in hun eigen segment. Met deze samenwerking zal de gebruiker een nog completer online aanbod krijgen van kortingen en promoties.

www.solden.be

www.promobutler.be