Hyki presenteert Lovely Collection

Breakfast at HyKi's

AMSTERDAM, 20110908 -- Sieraden- en modeaccessoirelabel Hyki presenteert vandaag haar nieuwe lijn 'Lovely Collection: Gemstone Jewelry' aan de pers. Tijdens een luxe ontbijt op een salonboot wordt de collectie, die bestaat uit armbanden en kettingen vervaardigd met halfedelstenen, feestelijk onthuld voor een select gezelschap van modejournalisten en bloggers. Eigenaresse Kim Martens: "De kostbare halfedelstenen verrijken de sieraden op twee manieren, ze zijn prachtig, maar er wordt ook een helende werking aan gemstones toegekend."

Bewuste fashion

"De sieraden uit de Lovely Collection hebben een fashionable en tegelijkertijd tijdloos design. De gemstones die we hebben gebruikt, zoals jade, kyaniet, onyx en agaat, voegen een exclusieve uitstraling toe. Bij elk item zit een kaartje waarop de werking van de halfedelsteen wordt uitgelegd. Zo kun je het sieraad kiezen dat je mooi vindt én dat het beste past bij wat jij persoonlijk wilt uitstralen", aldus Kim. De armbanden en kettingen uit de Lovely Collection doen het ook leuk als cadeau. "Met gemstone jewelry geef je iemand net dat beetje extra. We bieden bijvoorbeeld ook setjes met vriendschapsarmbanden. Je krijgt twee dezelfde armbandjes op een mooie kaart waarop de ontvanger kan lezen wat je haar en jullie vriendschap toewenst." Aan de halfedelstenen worden eigenschappen toegekend als 'beschermend', 'versterkend', 'verhelderend' en 'kalmerend'. En voor wie hier niet in gelooft: de sieraden zijn vooral heel mooi.

Breakfast at HyKi's

Kim Martens: "De lancering tijdens een intiem persontbijt past bij de Lovely Collection: luxe en ingetogenheid zijn de sleutelwoorden. Met een beperkt aantal genodigden, die erg door HyKi worden gewaardeerd, maken we een rondvaart over de Amsterdamse grachten, genieten we van lekker eten en drinken en tonen we de collectie waar we zo hard aan hebben gewerkt." De Lovely Collection van HyKi is vanaf vandaag exclusief verkrijgbaar op www.hyki.nl en in de HyKi shop-in-shops die je door heel Nederland kunt vinden.

Over Hyki

Hyki is in 2008 opgericht door sieradendesigner Kim Martens. Het bedrijf bestaat uit een sieradenproductiebedrijf en een webshop, met daarnaast een groeiend aantal offline verkooppunten. Het bedrijf vervaardigt sieraden voor consumenten en ontwikkelt collecties in samenwerking met merken en instellingen als Libelle, Cliniclowns en Supertrash.

Deel: ' Hyki presenteert Lovely Collection '