Knowtname Int. Clothing & Designs verovert positie op kledingmarkt

Wat vindt u dit jaar onder de kerstboom? Gratis t-shirts van Knowtname? Het zou zomaar kunnen.

ROTTERDAM, 20131120 -- Knowtname (spreek uit: know the name) heeft wat te vieren. Kijkende naar de verkoopcijfers wordt duidelijk dat deze kledingfabrikant een stevige positie in de markt heeft ingenomen. Daar mag best even bij worden stilgestaan, vindt Michael, initiatiefnemer van Knowtname. "Van onze website zijn het aantal hits op internet het afgelopen jaar vertwintigvoudigd. We vieren dit heuglijke feit door gratis beperkte hoeveelheden t-shirts uit te delen aan de makers van magazines en bedenkers van tv-programma's." Kijk voor de voorwaarden en afbeeldingen van de t-shirts op de website www.knowtname.org.

[logo knowtname] Zolang de voorraad strekt…
Knowtname zegt: meld je snel aan en maak gebruik van dit gratis kwalitatief hoogwaardige promotiemateriaal. Het binnenhalen van nieuwe leden en kijkers wordt een stuk eenvoudiger als je je leden iets unieks te bieden hebt. Deze geprinte t-shirts, met een winkelwaarde van maar liefst 60 euro per stuk, mogen zomaar worden weggegeven ter promotie van jullie magazine of programma. Deze kledinglijn is vooral onderscheidend vanwege de geprinte afbeeldingen van personen die bepalend zijn geweest voor de wereldgeschiedenis. BN'ers liepen afgelopen voorjaar massaal deze shirts te showen aan het winkelend publiek.

Topkwaliteit
Het lijkt overbodig om te zeggen. Maar de t-shirts van Knowtname zijn van topkwaliteit. Omdat de productie nu in eigen handen is, is Knowtname in staat een nog beter product aan de man te brengen. Het zaaien is voorbij. Vanaf 1 januari 2014 ligt de focus volledig op het uitbreiden van het netwerk. Het afgelopen jaar zijn dan ook meerdere sales agents in binnen- en buitenland benaderd om een samenwerking aan te gaan met Knowtname. In 2014 gaat dit gestalte krijgen. "Het is geweldig om te constateren dat zoveel externe partijen een enorm vertrouwen hebben in de producten en het merk Knowtname."

Knowtname Int. Clothing Company is in 2010 opgericht. Voor de lange termijn ligt haar focus op het jaar 2016, wanneer het merk Knowtname in heel Europa een begrip moet zijn. In meerdere Europese landen waar Knowtname al actief is, staat de benaming Knowtname reeds synoniem voor prints van beroemde, politieke en geschiedenisbepalende personen. Vanwege de uitbreidingsplannen in de Verenigde Staten, Zuid-Amerika, Japan en enkele Europese landen is Knowtname altijd op zoek naar buitenlandse distributeurs en Nederlandse verkooppunten uit het hogere kledingsegment.

Deel: ' Knowtname Int. Clothing & Designs verovert positie op kledingmarkt '