Clipster lanceert global Social Video Engagement-solution voor YouTube

Breda, 20121002 -- Clipster, ontwikkelaar van Social Video Engagement-oplossingen, lanceert zijn eerste wereldwijde Social Video Engagement-oplossing voor YouTube: Clipster for YouTube. Met deze applicatie kunnen merken en bureaus snel via hun YouTube-pagina relevante, geglobaliseerde content aanbieden. Clipster for YouTube levert revolutionaire nieuwe mogelijkheden voor een bedrijf om de reikwijdte van het merk te vergroten en de doelgroep wereldwijd aan zich te binden.

Clipster is een aanzienlijke verrijking van het aanbod aan marketingtools, maar het is niet alleen bedoeld voor merken met een flink marketingbudget. Met deze oplossing helpt Clipster zowel grote als kleine merken op weg naar eindeloze mogelijkheden om wereldwijd klanten bij het merk te betrekken, zonder een fikse rekening gepresenteerd te krijgen

Clipster is lid van het Google Engagement Solutions Developer Program en biedt quick-to-launch en custom oplossingen om merkkanalen op YouTube te personaliseren om de merkinvloed te vergroten en doelgroepen direct aan te spreken.

Meertalig op meerdere manieren

Clipster was al een innovatieve video-oplossing voor Facebook, maar laat nu ook zijn kracht zien met zijn eerste Social Video Engagement-oplossing voor YouTube, vol unieke features. Zo is Clipster for YouTube op twee manieren meertalig. Niet alleen kan elk schrift dat YouTube ondersteunt, gebruikt worden (bijvoorbeeld Hebreeuws, Koreaans, Japans en Russisch), maar de YouTube-merkpagina van een bedrijf kan ook passende social video-content laten zien op basis van het land en de taal van de gebruiker.

Zo snel mogelijk live

De gebruiksvriendelijke editor van Clipster for YouTube biedt alle vrijheid: bewerk en update de persoonlijke pagina, verander achtergronden, vergroot of verklein videospelers, verander lettertypen, kies categorieën, thumbnails, teasers, mogelijkheden voor delen op sociale netwerken en talloze andere opties. Met Clipster maken merken en merkbureaus met gemak hun persoonlijke pagina op hun YouTube-kanaal. En dat al binnen één week!

En er komt nog meer

Er komen nog meer features, bijvoorbeeld voor mobiel gebruik. De grenzen van personalisering worden verlegd: klanten worden wereldwijd bij uw merk betrokken als nooit tevoren.

Over Clipster

Clipster, ontwikkelaar van Social Video Engagement-oplossingen, werkt vanuit Nederland. Clipster is onderdeel van Outpost11 Ventures. Daaronder valt ook internetbureau Outpost11.

Zie ook de website: www.clipster-video.com

Deel: ' Clipster lanceert global Social Video Engagement-solution voor YouTube '