Graham Packaging gebruikt drone voor nieuwe bedrijfsvideo

ETTEN-LEUR, 20141022 -- Vandaag presenteert Graham Packaging uit Etten-Leur haar nieuwe bedrijfsvideo. Het unieke aan deze bedrijfsvideo is dat er onder andere gebruik gemaakt is van een drone. In deze video is het hele productieproces van PET flessen en potten te zien. “We zijn erg trots op het eindresultaat! De eerste reacties van klanten en partners uit heel Europa zijn erg positief” zegt Roeland Marijnissen, plant manager in Etten-Leur. Bekijk de video op YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dzlFoaDUp_k

Klanten willen meer bewegende beelden

"Onze klanten willen graag zien hoe wij werken en wat er bij maken van PET flessen en potten komt kijken. Daarom hebben wij in augustus besloten om een aantal bedrijfsvideo’s te laten maken. Vandaag is de eerste video gelanceerd en de komende weken zullen we er nog een aantal presenteren."

"De video laat het hele proces zien van idee tot transport. Samen met de klant maken we eerst een 3D model van de fles of pot. Ook bepalen we het type PET en kleur. Na goedkeuring maken we een matrijs op maat en wordt deze in de machine geplaatst. Vervolgens start de productie en worden de pallets in onze vol automatische sealmachine geseald, waarna ze in het magazijn worden opgeslagen voor transport."

Over Graham Packaging

Graham Packaging is al ruim 25 jaar toonaangevend op het gebied van hoogwaardige PET-verpakkingen. Het bedrijf is BRC-IoP gecertificeerd en levert altijd op tijd de bestelde producten aan haar klanten. Vanuit de Nederlandse fabriek in Etten-Leur bedient Graham Packaging klanten in heel Europa.

Deel: ' Graham Packaging gebruikt drone voor nieuwe bedrijfsvideo '