Crossmedia Communicatiegroep wint prestigieuze Dutch Interactive Award


AMSTERDAM, 20130517 -- De Crossmedia Communicatiegroep heeft donderdagavond één van de belangrijkste prijzen voor het beste interactieve werk in de wacht gesleept. Noordwest12 (design), V12 (techniek) en ClickQ (online marketing) ontwikkelden voor Sportvisserij Nederland een netwerk onder de naam MijnVismaat, een online sociaal platform, dat gebruikers de mogelijkheid geeft om via een app vangsten te registreren, te delen en te beoordelen.

Met deze vierde editie is de DIA uitgegroeid tot dé awardshow voor de interactieve branche. Met als grote onderscheid dat niet alleen wordt gekeken naar design en creativiteit, maar ook naar resultaat en de bouw van het project. Ook dit jaar bestond de onafhankelijke jury weer uit zwaargewichten binnen online commerce en media. Zij zorgen dat alleen de crème de la crème van de digitale industrie met een Dutch Interactive Award naar huis toe gaat!

De Crossmedia Communicatiegroep wordt gevormd door een groep van vier specialistische bedrijven op het gebied van design en (online) marketing. Met meer dan 50 medewerkers en vestigingen in Heerenveen, Groningen en Amsterdam vormt het bedrijf één van de grotere nog onafhankelijke bureaugroepen van Nederland.


Deel: ' Crossmedia Communicatiegroep wint prestigieuze Dutch Interactive Award '




Lees ook