Online containerwinkel nieuwe sponsor SBS 6 programma De Tuinruimers

ZOETERMEER, 20081029 -- Elke zaterdag zendt SBS 6 het programma De Tuinruimers uit. Rob Verlinden verbouwt daarin samen met zijn team op drastische wijze een tuin en dat levert nogal wat afval op. Nederlands eerste online afvalcontainerleverancier Ik Sloop Goedkoop.nl is sinds kort officieel partner van het programma en draagt zorg voor de professionele afvoer van het tuinafval. Daarnaast voorziet Ik Sloop Goedkoop.nl Rob en zijn medewerkers van minigraafmachines om elke tuin een complete make-over te geven.

Online containerleverancier Ik Sloop Goedkoop.nl is in 2006 ontstaan en richt zich specifiek op particulieren. De webshop is in het bezit van het Thuis Winkelwaarborg-keurmerk dat consumenten de zekerheid biedt met een betrouwbare partner zaken te doen. Met Ik Sloop Goedkoop.nl kunnen klussers gemakkelijk via internet goedkope afvalcontainers en stortzakken bestellen voor uiteenlopende soorten afval. Als enige aanbieder biedt Ik Sloop Goedkoop.nl klanten een milieucertificaat aan waarmee het zich committeert om het afval milieubewust te verwerken.

Oprichter Vincent van Daalen: "Ik Sloop Goedkoop.nl is zo goedkoop omdat we alle processen via internet geautomatiseerd hebben. Doe-het-zelf'ers kunnen 24 uur per dag een container bestellen en op overzichtelijke wijze hun order volgen. We leveren door heel Nederland afvalcontainers voor bouw- & sloopafvoer, puin, hout en groen afval. Dat kan razendsnel. We werken met overzichtelijke all-in prijzen en laten bezoekers op de website onze prijzen vergelijken met andere aanbieders zodat ze zelf zien dat ze de beste deal krijgen. Een deal die het SBS 6 televisieprogramma De Tuinruimers nu ook biedt aan haar deelnemers."

De Tuinruimers met Rob Verlinden is elke zaterdag te zien op SBS 6 om 17.00 uur en zondag om 10.00 uur.

Deel: ' Online containerwinkel nieuwe sponsor SBS 6 programma De Tuinruimers '