Emile van den Berg start Extra Nieuw


‘Digital media engagement voor positieve, eerlijke en duurzame merken’

UTRECHT, 20111111 -- Emile van den Berg start vandaag – op de Dag van de Duurzaamheid - met een nieuw bureau: Extra Nieuw. Extra Nieuw richt zich op ‘digital media engagement voor positieve, eerlijke en duurzame merken'.

Van den Berg: ‘Technologie en social media maken de wereld transparant. Deze transparantie biedt grote kansen voor merken en bedrijven die hiermee om leren gaan. Merken met een positieve, eerlijke en duurzame missie hebben een ongekende voorsprong die Extra Nieuw hen helpt benutten.’

Extra Nieuw start in Utrecht en levert digitale diensten op het gebied van concept en creatie, media en social media. Extra Nieuw werkt met een vast netwerk van digitale specialisten, waarmee per project een team wordt samengesteld. Transparant voor de opdrachtgever.

Emile van den Berg was hiervoor Strategy Director bij Isobar en heeft eerder gewerkt bij onder meer .bone en Carat. Van 2000 tot 2002 had hij zijn eigen online mediabureau ‘The Media Difference’. Sinds april 2010 is hij vice-voorzitter van IAB Nederland, de branchevereniging voor de interactieve reclame-industrie in Nederland.


Deel: ' Emile van den Berg start Extra Nieuw '




Lees ook