Return On Energy biedt totaaloplossing voor zonne-energiesysteem

Return On Energy biedt als enig bedrijf in Nederland een totaaloplossing door kosteloos extra te adviseren

Rotterdam, 20110317 -- Return On Energy is vanaf vandaag officieel gestart, een kersvers bedrijf dat zonne-energiesystemen levert, installeert en onderhoudt. Return On Energy biedt als enig bedrijf in Nederland een totaaloplossing die gericht is op het hoogst mogelijke rendement voor de klant, door kosteloos extra te adviseren op fiscaal gebied, maatschappelijk verantwoord ondernemen en energiebesparende mogelijkheden. Return On Energy is gevestigd in Rotterdam, opereert landelijk en richt zich primair op zakelijke klanten.

De meerwaarde van Return On Energy

In Nederland zijn meerdere bedrijven actief in de zonne-energie, veelal met een product georiënteerde technische insteek. Deze bedrijven verschillen onderling nauwelijks: dezelfde producten tegen dezelfde prijzen. Return On Energy levert dezelfde producten tegen dezelfde prijzen, maar maakt het rendement hoger door het bieden van een aantal extra adviezen. Eigenaar Lauri Dezentjé: "We kijken verder dan technisch advies en installatie. We zijn ervaren met de complexe fiscale regelgeving, wat zal leiden tot het sneller terugverdienen van de investering en geen maandelijkse energiekosten. Naast de fiscale aspecten adviseren we de klant bij het uitdragen van diens investering in zonne-energie. We bieden een op maat gemaakt communicatieadvies aan, waarmee de klant zijn investering met zijn/haar omgeving kan delen. Dit zal leiden tot een meer maatschappelijk betrokken en duurzaam imago. Onderzoek wijst uit dat 83% van de Nederlanders het belangrijk vindt dat bedrijven hier aandacht aan besteden" aldus Dezentjé. Elke klant ontvangt van Return On Energy ook een erkend energielabel, dit label is in sommige gevallen nu al wettelijk verplicht. De klant weet hierdoor hoe energiezuinig zijn/haar pand is en ontvangt concrete besparings adviezen. Dezentjé: "Ook dat bewijst dat we verder kijken. Meer besparen en bijdragen aan een beter milieu. De door ons geboden totaaloplossing zorgt kortom voor het hoogste rendement."

Duurzame markt is in beweging

De stijgende energieprijzen en het negatieve effect op ons milieu van de huidige manier van energieopwekking dwingen ons om de focus te verleggen naar duurzame energievormen. Steeds meer landen, organisaties en individuen zijn die overstap aan het maken. Het effect zal zijn dat we van een beperkt aantal vervuilende energiebedrijven naar veel kleine lokale duurzame energiebedrijven gaan. Dezentjé: "De Nederlandse overheid heeft in verschillende internationale verdragen afspraken gemaakt om minder CO2 en meer duurzame energie op te wekken en stimuleert hierom het investeren in zonne-energie door het verstrekken van subsidies. Return On Energy’s totaaloplossing zorgt er zelfs voor dat de investering ook rendeert zonder deze subsidies."

Deel: ' Return On Energy biedt totaaloplossing zonne-energiesysteem '