Uniek voorjaarsconcert accordeon vereniging Forzando

DEN ILP, 20140307 -- Zaterdag 15 maart a.s. geeft accordeon vereniging Forzando een uniek voorjaarsconcert in Den Ilp (NH). Naast hedendaagse klassieke werken en klassieke werken uit de barok, staan ook werken uit wereldberoemde musicals op het programma. Het belooft een muzikale avond te worden met zeer gevarieerd repertoire. In de hoofdrol staan twee optredens van het Forzando A en B orkest. Ook kan men luisteren naar een intermezzo van Wijnand Schouten en tot slot Leo van Lierop en Maaike Lips. Zij laten horen waarom zij al zoveel prijzen in de wacht hebben gesleept met hun Duo D’Air.

Accordeonvereniging Forzando heeft plaats voor nieuwe leden, van beginnend, gevorderde tot ver gevorderde spelers. Overweegt u accordeon te gaan spelen en wilt u kennis maken met een vereniging die zich vooral richt op het spelen van klassieke muziek dan mag u dit concert niet missen. Onze repetitieavond is op dinsdag vanaf 19.00 uur in Praktijkschool de Kolom Amsterdam Noord, prima bereikbaar met openbaar vervoer en volop gratis parkeerruimte tot voor de deur! Een maand gratis meespelen in een van de orkesten of als beginner lessen volgen is mogelijk.

Een greep uit het programma: Views From a Dutch Train - Jacob ter Veldhuis, Prelude & Fuga in A - Johann Sebastian Bach, Les Parapluies de Cherbourg - Michel Legrand, De vier jaargetijden, winter, 1e deel - Antonio Vivaldi. Op de website van Forzando kunt u het gehele programma vinden.

De toegang tot dit unieke concert is gratis

Locatie:
Dorpshuis de Wije Ilp