XTG wint Award voor ‘Beste Citrix Opleider Benelux 2012’

GOUDA, 20130201 -- Woensdag 23 januari 2013 heeft XTG tijdens de Citrix Authorised Learning Center Conferentie in Wenen de ‘CALC of the Year Award 2012’ in ontvangst mogen nemen. De award is uitgereikt door Eric Kline, Group Director for EMEA Consulting and Education Citrix. Citrix geeft hiermee een grote blijk van waardering en erkenning aan het best presterende Citrix Authorised Learning Center (CALC) van de Benelux.

“We zijn ontzettend trots deze award aan XTG toe te kennen. Al vele jaren levert XTG kwalitatief hoogwaardige Citrix trainingen en examen voorbereidingen voor IT-professionals. Daarmee helpt XTG onze klanten ervoor te zorgen de hoogste waarde en beste prestaties uit hun Citrix implementaties te krijgen. 2012 was zeker geen uitzondering en we kijken uit naar een aanhoudend sterke partnerschap in 2013 en daarna” (Eric Kline, Group Director for EMEA Consulting and Education Citrix)

Sinds haar oprichting in 2004 is het de derde keer dat XTG de award wint. In 2007 en 2010 is XTG ook uitgeroepen tot ‘Beste Citrix Opleider Benelux’.

De aanwijzing van dit prestigieuze award is o.a. gebaseerd op de positieve uitkomsten van de evaluaties die onze cursisten onafhankelijk van elkaar hebben afgegeven in het volgsysteem van Citrix. Daarbij heeft XTG een stijgende groei laten zien en is er een actieve focus om de Citrix trainingen goed te positioneren in de huidige markt. Als onafhankelijk trainingscentrum zijn wij enorm trots op deze positieve beoordeling en erkenning vanuit Citrix.

Over XTG
XTG is, sinds haar oprichting in 2004, Citrix Authorised Learning Center (CALC). Alle XTG trainingen worden uitsluitend met officieel Citrix materiaal verzorgd door gecertificeerde trainers. In 2011 is XTG’s trainer Isaac Meith uitgeroepen tot ‘Beste Citrix trainer Benelux 2011’. En nu de toekenning van de titel ‘Beste Citrix Opleider Benelux 2012’ is als een kroon op de constructieve samenwerking tussen XTG en Citrix.

XTG is een onafhankelijk trainingsbureau en levert, als toonaangevend kenniscentrum op het gebied van Virtualisatie en Cloud computing, hoogwaardige trainingen van de marktleiders in virtualisatie software Citrix en VMware. Naast de status van CALC heeft XTG ook de status van VMware Authorized Training Centre (VATC). XTG verzorgt tevens trainingen in Cisco, Linux, Microsoft, NetApp en RES Software en dankzij de uitgebreide en diepgaande kennis die daarvoor nodig is zijn we ook in staat om onze gecertificeerde trainers in te zetten als adviseur bij kortlopende opdrachten. XTG is gevestigd in Gouda, maar heeft ook satellietlocaties in Amsterdam, Eindhoven, Heerlen, Hengelo, Roden en Veenendaal.

Deel: ' XTG wint Award voor ‘Beste Citrix Opleider Benelux 2012’ '