Congres Generatie Y over de toekomstige arbeidsmarkt

Topsprekers zijn trendwatcher Adjiejd Bakas en Generatiekenner Aart Bontekoning

Amstelveen, 20110201 -- Op 22 maart organiseert Socionext samen met KPMG het middagcongres Are You My Employer?. Het congres vindt plaats in het auditorium van KPMG te Amstelveen. Het staat in het teken van de talenten, wensen en mogelijkheden van de nieuwe generatie werknemers: generatie Y.

Binnen korte tijd wordt een tekort aan professionals op de arbeidsmarkt verwacht. Dat betekent een grote vraag naar nieuwe, getalenteerde werknemers. De nieuwe generatie goed opgeleide werknemers stelt echter andere eisen aan zijn werkgever dan vorige generaties. En heeft nieuwe talenten te bieden. Are You My Employer? biedt een verfrissend perspectief op deze recente ontwikkelingen op de arbeidsmarkt. Wie is generatie Y? Wat wil generatie Y? Wat heeft deze nieuwe generatie het bedrijfsleven bieden? Hoe kan de werkgever van nu omgaan met de werknemer van morgen?

Sprekers zijn onder andere Adjiedj Bakas (trendwatcher), Aart Bontekoning (generatiedeskundige) en Ad van Beek (HR Directeur van Movares). Zij vragen zich af of bedrijven voorbereid zijn op de nieuwe stroom werknemers? Kunnen zij omgaan met de wensen en verwachtingen van generatie Y? Are You My Employer? besteedt aandacht aan hoe bedrijven nu al het schaarse talentenaanbod aan zich kunnen binden.

Wat is Socionext?

Socionext is een netwerkorganisatie van en voor studenten. De opbrengst van het congres komt ten goede aan de studie van talentrijke Zuid-Afrikaanse jongeren.

Samengevat:

Wanneer? 22 maart van 12.30 tot 17.00