SKF AMS komt naar regio met workshop voor onderhoudsmanager

KAPELLE, 20100901 -- In september en oktober organiseert SKF AMS in verschillende regio's workshops die bestemd zijn voor onderhoudsmanagers en reliabilitymanagers. Doel van de workshop is om vast te stellen of de onderhoudsstrategie nog steeds in lijn is met de bedrijfsdoelstellingen na een turbulente periode van economische onzekerheid. Aan de orde komen o.a. de status en de effectiviteit van de huidige onderhoudsstrategie. Verder is er aandacht voor het borgen van de kennis van medewerkers zodat die kennis niet verdwijnt als medewerkers met pensioen gaan. Tijdens een interactieve middag wordt samen met collega's uit de industrie aan een praktijkvoorbeeld gewerkt.

De Roadshow komt naar de volgende locaties:
De workshop start met een lunch om 12.00 uur en duurt tot ca 16.45 uur. Er zijn geen kosten aan deelname verbonden.

Deelnemers ontvangen na de aanmelding op www.tinyurl.com/36guc6d de agenda en een routebeschrijving.

Bedrijfsprocessen kunnen efficinter. Bedrijfsmiddelen leveren meer resultaat op. Tenminste, als een organisatie de juiste afstemming vindt tussen mensen, processen en technologie. Wie zijn 'asset performance' verbetert, verhoogt zijn rendement. Met deze concrete filosofie, levert SKF Asset Management Services een meerwaarde aan een groot aantal gerenommeerde bedrijven en instellingen in binnen- en buitenland. Het kenmerk van deze opdrachtgevers: een technologisch proces dat aan de basis staat van hun bedrijfsvoering.

Over SKF AMS

SKF Asset Management Service concentreert zich op Strategie, Identificatie, Controle, Uitvoering en Optimalisatie en is onderdeel van SKF Group, wereldleider in lagers en aanverwante producten; een internationale onderneming die werkzaam is in 130 landen. SKF is opgericht in 1907 en sinds 1914 gevestigd in Nederland. Met ca. 125 medewerkers in Nederland is er een vestiging in Kapelle, Nieuwegein en in Brussel.

Deel: ' SKF AMS komt naar regio met workshop voor onderhoudsmanager '