Stijgend bezoekersaantal op eerste verjaardag IetsDoenOfferte.nl

BEUNINGEN, 20130308 -- De website waar iedereen gratis offerte kan krijgen om "iets te doen" bij een bruiloft, verjaardag, bedrijfsfeest of wat dan ook, blijkt na haar eerste jaar goed aan te slaan. Dagelijks telt de site nu gemiddeld 200 unieke bezoekers en inmiddels zijn er 800 bedrijven en zzp'ers aangesloten die regelmatig offertes uitbrengen en het worden er elke dag meer.

Bezoekers vragen om ideeën, hulp, informatie, tips of direct al concrete offertes voor het organiseren van een activiteit bij een bedrijfsfeest, familiedag, bruiloft, kinderfeest, vrijgezellenfeest en allerlei andere gelegenheden. De offertes, altijd gratis en vrijblijvend, kunnen varieren van de verhuur van klapstoelen tot de volledige organisatie van een feest voor honderd mensen met alles erop en eraan: zaalhuur, catering, muziek, spel, toneel, clowns, fotografen en taxichauffeurs. De meeste bezoekers vragen om een originele workshop en ook "leuke locaties" worden veel gevraagd. Maar er is ook al iemand geweest die om 2 tickets vroeg voor een wedstrijd van Barcelona inclusief overnachting.

Makkelijk

De website maakt het zowel de bezoekers als de aangesloten bedrijven erg makkelijk om met elkaar in contact te komen. Bezoekers hoeven geen lange formulieren in te vullen, het stellen van de vraag is voldoende. Komt er vanuit de reeds aangesloten bedrijven geen respons op de vraag, dan zoekt het team van IetsDoenOfferte alsnog een aanbieder om de vraag te beantwoorden; er komt altijd een passende offerte.

Ook de aangesloten bedrijven vinden IetsDoenOfferte erg makkelijk. Het aanmaken van een account is simpel. De vragen komen vanzelf via de email en na de eerste reactie heeft de aanbieder rechtstreeks contact met de vraagsteller. De bedrijven worden bovendien altijd gratis vermeld in de bedrijvengids op de website en betalen alleen als ze daadwerkelijk reageren op een vraag. Kortom: communicatie zonder ruis en tussenpersonen, voor bedrijven en voor de bezoeker.

Eigenaar Rik Engelen is tevreden. "Snelheid en eenvoud was ons uitgangspunt en dat blijkt te werken. Het idee van de website was niet zo bijzonder maar de uitvoering maakt het uniek. Voor beide partijen, vrager en leverancier, werkt het prettig en scheelt het een hoop tijd en onduidelijkheid."

www.IetsDoenOfferte.nl

Deel: ' Stijgend bezoekersaantal op eerste verjaardag IetsDoenOfferte.nl '