Samenwerking Maxguard Nederland en Quinton Brandveiligheid b.v

Veiligheidsschoenen volgens de laatste mode voor medewerkers BP tankstations

BERGSCHENHOEK, 20111206 -- Vanaf begin november 2011 worden door distributeur Quinton Brandveiligheid en producent Maxguard Nederland aan de medewerkers van BP tankstations veiligheidsschoenen volgens de laatste mode verstrekt.

Nadat intensief de markt is verkend en Quinton Brandveiligheid met Maxguard Nederland als producent door BP Retail werden geselecteerd, hebben de eerste paren schoenen hun weg naar de diverse dragers al gevonden.

De nauwe samenwerking tussen enerzijds aanbieder Quinton Brandveiligheid met producent Maxguard Nederland en anderzijds opdrachtgever BP Retail, heeft ervoor gezorgd dat de medewerkers van de eigen BP verkooppunten voortaan op moderne veiligheids-schoenen gaan lopen.

BP Retail wilde tevens een flexibel en makkelijk distributiesysteem voor deze veiligheidsschoenen en dat is waar Quinton samen met Maxguard aan kan voldoen. Bovendien verzorgt Quinton al enige tijd veiligheidsopleidingen- en trainingen voor BP Retail en met elkaar hebben zij gekozen voor de veiligheidssneakers van Maxguard Nederland.

Maxguard Nederland is leverancier en producent van moderne veiligheidsschoenen die volledig voldoen aan alle CE – en veiligheidsnormen. Naast deze moderne veiligheidsschoenen bood Maxguard ook het door BP Retail gewenste distributiesysteem.

Met BP Retail als opdrachtgever, Quinton Brandveiligheid b.v. als distributeur en Maxguard Nederland als producent, verwacht Quinton dat dit de relatie verder verstevigd en deze uitermate prettige samenwerking van een langdurige aard zal zijn.

Over Quinton Brandveiligheid b.v.:
Quinton biedt u een compleet diensten pakket als het gaat om brandveiligheid en brandpreventie. Bij het aanbieden van onze diensten staan drie sleutelwoorden centraal, namelijk kwaliteit, professionaliteit en service.

Kwaliteit
Aan onze kwaliteit worden hoge eisen gesteld. Al onze instructeurs zijn dan ook praktijkmensen, Rijks-gecertificeerd en erkend door de NVB en het Bureau Brandweer Examens. Zij worden regelmatig bijgeschoold om van alle nieuwe ontwikkelingen op de hoogte te blijven zodat u verzekerd bent van een optimale kwaliteit.

Professionaliteit
Door onze ervaring op het gebied van brandveiligheid kunnen wij u deskundig advies bieden en proactief met u mee te denken over voorzorgsmaatregelen die uw bedrijf kan treffen bij calamiteiten. Maar ook door het aanbieden van diensten op maat gericht op uw bedrijf en uw branche. Niet voor niets beschikken wij over een groot aantal referenties en daar zijn wij trots op.

Service
Service staat bij ons hoog in het vaandel. Onze doelstelling is dan ook om de continuïteit binnen uw bedrijf optimaal te waarborgen. Dit willen wij bereiken door u service te verlenen in de ruimste zin. Hierbij kunt u denken aan advisering, nazorg bij calamiteiten, maar ook kunnen wij u alle goederen leveren die met brand en bedrijfshulpverlening te maken hebben (blusapparatuur, verbandkoffers, enz.) dit onder de noemer van "alles onder een telefoonnummer".

Opleidingen
De opleidingen die wij bieden variëren van de basis BHV tot VCA opleidingen en herhalingstrainingen. Het opleiden gebeurt door 120 professionele instructeurs en kunnen zowel op de oefenlocaties te Alblasserdam, Bergschenhoek, Amersfoort, Coevorden, Enschede, Zaandam, Groningen of Zwolle als binnen uw bedrijf (in-company) georganiseerd worden. U, als individuele opdrachtgever, heeft uw eigen wensen en behoeften betreffende bedrijfsveiligheid waar wij door onze constructie moeiteloos op in kunnen spelen.
Onderstaande een opsomming van opleidingen uit ons uitgebreide aanbod:

Adembescherming
Bedrijfshulpverlening