Seminar ‘brandveilig ondernemen’ een pleidooi voor minder regels

2 oktober van 13.00 -20.00 uur Evenementenhal Gorinchem

ZALTBOMMEL, 20130926 -- De Verenigde BrandveiligheidExperts (VBE) organiseren dit jaar het seminar met medewerking van VNO-NCW en MKB-Nederland. U staat niet dagelijks stil bij de consequenties van een brand in uw bedrijf. U zorgt ervoor dat u in elk geval voldoet aan de wettelijke voorschriften en de vergunningen in orde zijn. Het risico dat overblijft, dekt u af met een goede brand-verzekering en zo kan uw onderneming weinig tot niets meer gebeuren.

Of die veronderstelling klopt, valt te beluisteren op het VBE-seminar “Brandveilig Ondernemen, een pleidooi voor minder regels”.

Barbara Visser van de VVD-Tweede Kamerfractie bijt het spits af en spreekt over de toekomstige regelgeving. Peter Janssen, secretaris van VNO-NCW volgt met een presentatie over kosten & baten. Na de pauze is het woord aan de ondernemer. George Kool van Geko Plastics maakte zelf een bedrijfsbrand mee en zal, samen met zijn adviseur Gerard Kuijs van Archicom, een duopresentatie verzorgen over de impact, de gevolgen en hoe je als een feniks kunt herrijzen uit de as. Dat er van een brand heel wat te leren valt, zet Leo Mulder van Belfor na het dinerbuffet uiteen. Het een na laatste woord is aan Jack Ruibing die zal praten over innovatie bij de brandweer. Als dagvoorzitter treedt Wim Daniëls op, bekend van zijn optreden in o.a. Pauw & Witteman.

Het seminar wordt omlijst door een informatiemarkt waaraan een keur van brandveiligheidsbedrijven meedoen. Zij heten u van harte welkom in hun stand of aan hun ontmoetingstafel.

Meld u aan voor het seminar en discussieer mee!

Leden van VNO-NCW en MKB-Nederland ontvangen € 50,-- korting

Inschrijven kan www.brandveiligheidslimbekeken.nl

De VBE maakt onderdeel uit van de Nederlandse Organisatie voor Brandveiligheid die samen met de Verenigde SprinklerInstallateurs (VSI), de Fire Safety Suppliers (FSS) en de werkgroep Verenigde WoningSprinkler-Installateurs (VWI) werkt aan een brandveiliger Nederland.

Verenigde BrandveiligheidExperts
Hogeweg 37A, 5301 LJ ZALTBOMMEL