Hans Snel benoemd tot Directeur Marketing en Communicatie DHV BV

AMERSFOORT, 20120202 -- Advies- en ingenieursbureau DHV heeft met ingang van 1 februari 2012 drs. Hans Snel SMP benoemd tot directeur Marketing en Communicatie. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de marketing- en communicatiestrategie van DHV B.V.

De heer Snel (51) is verantwoordelijk voor de positionering en branding van DHV in Nederland en trekt de marketingvisie, strategie en -actieplannen. De heer Snel geeft leiding aan het Shared Service Center Marketing & Communications en rapporteert rechtstreeks aan de directie DHV B.V.

Hiervoor was hij vanaf 2006 directeur-bestuurder Almere City Marketing en ontwikkelde onder meer de imagocampagne 'Het geheim van Almere'. Van 2001-2006 was de heer Snel Managing consultant bij Berenschot. Daarvoor bekleedde hij ruim tien jaar diverse functies op het gebied van marketingstrategie, project- en accountmanagement, onder andere bij vervoersbedrijf Connexxion.

De heer Snel behaalde zijn doctoraal Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Hij bezit de diploma's NIMA A en B en is door de European Marketing Confederation erkend als 'Senior Marketing Professional' (SMP). Tevens volgde hij het Wharton Executive Education Program 'Competitive Marketing Strategy' aan de Universiteit van Pennsylvania (VS).

Deel: ' Hans Snel benoemd tot Directeur Marketing en Communicatie DHV BV '