Nieuw domoticasysteem Easy+ zowel comfortabel als milieubewust

LEUSDEN, 20090701 -- Diverse onderzoeken wijzen uit dat woongenot het hoogst wordt gewaardeerd als voldoende faciliteiten beschikbaar zijn, er een prettig sociaal klimaat heerst en een lage criminaliteit. Het nieuwe Easy+ domotica systeem van HERTZinger is speciaal ontwikkeld om het woongenot in al haar facetten te optimaliseren.

"Domotica is niet nieuw, echter de complexiteit van de bestaande oplossingen dragen niet bij tot woongenot", aldus Rob Klap van HERTZinger BV. Eenvoud is n van de belangrijkste aspecten in de domoticavisie van HERTZinger. Easy+ wordt wat HERTZinger betreft dan ook de nieuwe domoticastandaard voor Nederland.

Easy+ domotica
Een Easy+ domotica systeem voorziet een woning van aanzienlijke meerwaarde. In het systeem kunnen een aantal energiebesparende maatregelen worden doorgevoerd. Bijvoorbeeld zodra het raam wordt opengezet wordt de radiator in de ruimte automatisch uitgeschakeld. Gordijnen, zonwering, binnen- en buitenverlichting kunnen volledig automatisch worden aangestuurd. Een verrijking in het comfortabel en milieubewust wonen.

Showroom
Om alle facetten van de nieuwe domotica standaard te demonstreren is er een speciale showroom ingericht waarbij genteresseerde kunnen ervaren hoe Easy+ domotica in de praktijk werkt. Op afspraak is deze showroom te bezoeken.

HERTZinger
Hertzinger BV is marktleider op het gebied van GSO systemen in Nederland (Gezamenlijke Satelliet Ontvangst). GSO voorkomt individuele satellietschotels in gestapelde bouw. Sinds 2002 levert, berekent en installeert HERTZinger multimedianetwerken waarbij diverse diensten zoals televisie, internet, telefonie kunnen worden gexploiteerd.

Deel: ' Nieuw domoticasysteem Easy+ zowel comfortabel als milieubewust '